اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون هندبال:

فدراسیون هندبال محدودیت مالی دارد / رفع مشکلات هیئت‌های استانی نیازمند اعتبار

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون هندبال گفت: در حال حاضر این فدراسیون با محدودیت مالی روبه‌روست که امید است با جذب اعتبارات لازم زمینه رفع مشکلات هیئت‌های استانی فراهم شود.

فدراسیون هندبال محدودیت مالی دارد / رفع مشکلات هیئت‌های استانی نیازمند اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جلال کوزه‌گری ظهر امروز در جمع اعضای هیئت هندبال استان کردستان در سنندج اظهار کرد: هر چند فدراسیون برای جذب اعتبارات تلاش می‌کند اما هیئت‌های استانی هم باید بستر جذب اعتبارات بخش خصوصی را زمینه‌سازی کنند.

 

رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: ساماندهی و رفع مشکلات هیئت‌های استانی نیازمند زمان و اعتبار مورد نیاز است که تعامل هیئت‌های ورزشی با فدراسیون زمینه‌ای برای رسیدن به اهداف فدراسیون خواهد بود.

 

به گفته وی، استان کردستان به لحاظ بازیکن و مربی ظرفیت‌های خوبی را دارد که استفاده بهینه از آنها نیاز به برنامه‌ریزی مناسب دارد.

 

کوزه‌گری در ادامه وضعیت و جایگاه بانوان هندبالیست کردستانی در بازی‌های سال جاری در لیگ‌های برتر را مطلوب دانست و ابراز امیدواری کرد هندبال آقایان نیز به این درجه از توانمندی برسد چرا که کردستان ظرفیت‌های خوبی در این بخش در اختیار دارد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این جلسه گفت: کردستان ظرفیت و استعداد بالایی در رشته هندبال دارد و باید برای ارتقای جایگاه این رشته ورزشی در استان زیرساخت‌های آن فراهم شود و انتظار می‌رود با تجهیز کردن هیئت‌های هندبال، شاهد رشد و توسعه این رشته ورزشی باشیم.

 

مهران تیشه‌گران تعامل و همکاری هیئت با فدراسیون را ضروری خواند و تداوم برنامه‌های فدراسیون و اجرای درست آن در استان را موجب تقویت این رشته ورزشی دانست.

 

وی با عنوان اینکه کردستان ظرفیت لازم برای تبدیل شدن به پایگاه هندبال غرب کشور را دارد گفت: با حمایت‌های مالی این موضوع قابل تحقق است و روند تعاملی هیئت با فدراسیون این مهم را موجب خواهد شد.

 

رئیس هیئت هندبال استان کردستان نیز در ادامه این نشست گفت: کمبود اعتبارات در استان تا حد زیادی برنامه‌ها و اهداف هیئت هندبال را تحت تاثیر قرار داده است.

 

سعید مردوخی اضافه کرد: کردستان به لحاظ اینکه به استانی صنعتی و تولیدی تبدیل نشده برای جذب اسپانسر با مشکل مواجه شده و باید در این راستا گام‌های اساسی برداشته شود.

 

به گفته وی، اگر چه بسیاری از ورزشکاران استان قراردادهای مناسبی دارند ولی عرق ملی و تعهدات اخلاقی آنها دلیل فعالیت در استان با کمترین امکانات و دستمزد است.

 

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول