اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج آمل:

هندبال ثامن‌الحجج آمل به 70 درصد آمادگی خود دست یافت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل گفت: شاگردانم در تیم ثامن‌الحجج به 70 درصد آمادگی جسمانی و گروهی خود دست یافتند.

هندبال ثامن‌الحجج آمل به 70 درصد آمادگی خود دست یافت

حسن حاجی قبل دیدار هفته دوم لیگ دسته یک هندبال کشور و رویارویی مقابل فلاورجان اصفهان در خانه حریف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: تیم‌مان در شرایط روحی و روانی مطلوبی قرار دارد و با آمادگی لازم به دیدار مقابل فلاورجان می‌رویم.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته برای برگزاری دیدار مقابل فلاورجان راهی اصفهان شدیم، افزود: این تیم برای دومین سال متوالی در لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور توپ می‌زند و امسال با حمایت مالی موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج نماینده شایسته‌ای برای هندبال مازندران باشیم.

حاجی در مورد بازی مقابل فلاورجان اصفهان گفت: بازی سخت و حساسی را مقابل این تیم قدرتمند کشورمان داریم، مقابل تیم آماده و هماهنگی بازی داریم البته با توجه به اینکه در لیگ دسته یک کشور هر ساله بازیکنان زیادی بین تیم‌ها جابجا می‌شوند از بازیکنان این تیم شناخت زیادی نداریم.

سرمربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل با اشاره به دیدار نخست تیمش مقابل هیئت هندبال زنجان اظهار داشت: اگرچه در این دیدار امتیاز کامل را از آن خود کردیم ولی در دفاع هماهنگ نبوده و مقداری مشکل داشتیم، چند پنالتی را نیز به راحتی از دست دادیم و در حمله نیز تنها به 60 درصد خواسته‌هایمان دست پیدا کردیم.

وی با اشاره به اینکه باید بیشتر با بازیکنان کار کنیم تا به شاریط مطلوب دست پیدا کنیم، عنوان کرد: تاکنون به70 درصد آمادگی گروهی، جسمانی و روانی خود دست یافتیم زیرا تمرینات تیم‌مان دیر آغاز شد و تکلیف حامی مالی ما تا چند هفته گذشته مشخص نبود.

انتهای پیام/‌ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول