اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیروزی مقابل تیم نفت و گاز گچساران

تیم هندبال بانوان ثامن‌الحجج (ع) سبزوار صدرنشین لیگ برتر کشور باقی ماند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن‌الحجج (ع) سبزوار گفت: با پیروزی مقابل نماینده گچساران همچنان تنها تیم بدون شکست لیگ برتر هندبال بانوان کشور هستیم.

تیم هندبال بانوان ثامن‌الحجج (ع) سبزوار صدرنشین لیگ برتر کشور باقی ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، ناهید قارسی پس از پیروزی مقتدرانه تیمش با نتیجه 41 بر 21 مقابل نفت و گاز گچساران اظهار کرد: بازیکنان در این بازی در اوج آمادگی بودند و با این پیروزی و کسب 8 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر ماندند.

وی افزود: تیم حریف نیز شروع خوبی را در اوایل نیمه اول داشت اما بازیکنان تیم ما چون از آمادگی خوبی برخوردار بودند با نتیجه 18 بر 7 این نیمه را با پیروزی به پایان رساندند.

قارسی ادامه داد: بازیکنان تیم ما در نیمه دوم نیز شروع خوبی داشتند تا اینکه در دقیقه 10 این نیمه نجمه مرادی را به خاطر مصدومیت از ناحیه مچ پا از دست دادیم و در ادامه بازی با استفاده از بازیکنان جوان این دیدار را با نتیجه 41 بر 21 به سود خود به پایان رساندیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن‌الحجج (ع) سبزوار در مورد بازی بعدی تیمش اضافه کرد: بازی‌های لیگ برتر به ‌دلیل خطر آسیب‌دیدگی بازیکنان ملی‌پوش در مسابقات، تا اوایل دی‌ماه تعطیل شد و در بازی بعدی میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان هستیم.

وی ضمن انتقاد از تعطیلی مسابقات گفت: تعدادی از بازیکنان ما شیرازی و سبزواری هستند و عده‌ای نیز در اردوی تیم ملی حضور دارند که این تاخیر در ادامه برگزاری مسابقات، تیم را از هماهنگی دور می‌کند و به ضرر روند رو ‌به رشد ما است.

انتهای پیام/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول