اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هندبال صبای قم:

تیم هیئت هندبال کرمانشاه را در خانه‌اش شکست می‌دهیم

خبرگزاری فارس:‌ سرپرست تیم هندبال صبای قم گفت: در بازی قبل سه امتیاز ارزشمند در برابر هیئت یزد به دست آورده‌ایم و با روحیه مضاعفی به مصاف هیئت کرمانشاه می‌رویم و این تیم را در خانه‌اش شکست می‌دهیم.

تیم هیئت هندبال کرمانشاه را در خانه‌اش شکست می‌دهیم

وحید اخوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم گفت: بلافاصله بعد از بازی هفته اول با تیم هندبال هیئت یزد، تمرینات خود را در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی حیدریان قم از سر گرفتیم تا با آمادگی کامل در حساس‌ترین بازی هفته دوم به مصاف تیم هندبال هیئت کرمانشاه برویم.

این مسئول بیان کرد: مسابقه صبای قم و هیئت هندبال کرمانشاه از هفته دوم بازی‌های نیم فصل نخست لیگ دسته یک هندبال در کرمانشاه برگزار می‌شود و با توجه به اینکه در خانه حریف بازی می‌کنیم، در تمرینات شیوه‌های متنوعی برای بازی در خانه حریف مرور شده است.

سرپرست تیم هندبال صبای قم با اشاره به اهمیت تداوم موفقیت‌های صبای قم در راه صعود به لیگ برتر هندبال اضافه کرد: پیروزی برابر تیم هیئت هندبال یزد که یکی از تیم‌های خوب لیگ امسال است برای صبا شیرین و ارزشمند بود و سبب شد با کسب این برد صدرنشین جدول شویم.

وی خاطر نشان کرد: تیم هندبال صبای قم اکنون با قرار داشتن در رده اول جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ دسته یک هندبال کشور یکی از مدعیان صعود به مرحله نهایی باشد و قطعا برای متوقف کردن هیئت کرمانشاه در دیدار امشب به میدان می‌رود.

اخوان ادامه داد: تمام مهره‌های کلیدی خود را در اختیار داریم و بازیکنان ما از تمام توان خود استفاده خواهند کرد تا موفق به کسب سه امتیاز ارزشمند از این بازی حساس شویم، تا از کورس مدعیان صعود به مسابقات لیگ برتر هندبال عقب نمانیم.

این مسئول اذعان داشت: در شرایطی برابر هیئت کرمانشاه بازی می‌کنیم که از دیدار هفته قبل آنها برابر پارس مس فلاورجان اطلاعات خوبی داریم. این تیم از حمایت طرفداران خود در خانه بهره می‌برد، ولی تیم ما بازی بسیار خوبی ارائه خواهد کرد که در نهایت منجر به موفقیت در کسب سه امتیاز شود.

صبای قم در هفته دوم از دور رفت مسابقات لیگ دسته یک هندبال امشب به مصاف تیم هیئت هندبال کرمانشاه می‌رود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول