اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور

تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار مقابل نماینده فیروزآباد پیروز شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت: برای ادامه روند پیروزی‌ها نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.

تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار مقابل نماینده فیروزآباد پیروز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ناهید قارسی پس از برد 33 بر 14 تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار در مقابل میزبانش  تیم هیئت هندبال فیروزآباد فارس که امروز 12 ابان ماه امسال در هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور در سالن 22 بهمن این شهر برگزار شد، اظهار کرد: بازی خوبی را در مقابل تیم جوان فیروزآبادی انجام دادیم و برای ادامه روند پیروزی‌ها نباید هیچ تیم را دستکم بگیریم.

وی افزود: بازیکنان ما در اوایل نیمه اول به خاطر ترس از آسیب دیدگی در شرایط نامناسب زمین سالن 22 بهمن کار خود را با کمی ناهماهنگی شروع کردند.

قارسی ادامه داد: پس از اینکه بازیکنان خود را با شرایط زمین وفق دادن بازی بهتری را ارائه دادند و با زدن 15 گل در مقابل  6 گل تیم هندبال فیروزآباد نیمه اول بازی به پایان رسید.

سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار در مورد صحبت‌های بین دونیمه‌اش با بازیکنان عنوان کرد: در وقت استراحت بین دو نیمه از بازیکنان خواستیم بازی را آرام کنند و کمتر خودشان را بازیکنان حریف درگیر کنند تا آسیب نبینند.

وی افزود: در نیمه دوم با باز کردن بازی و ارسال توپ به گوشه‌های زمین و اجرای تاکتیک‌های مناسب توانستیم بازی را با نتیجه 33 بر 14 به پایان برسانیم و 2 امتیاز از این دیدار خارج خانه بدست آوریم.

قارسی درباره تیم هیئت هندبال فیروزآباد بیان داشت: بیشتر بازیکنان این تیم جوان و دونده و از دانش آموزان مقطع متوسطه هستند و از تجربه و هماهنگی کمی برخوردارند با این وجود نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

وی ضمن بیان اینکه نبود بازیکنان ملی پوش تیم در تمرینات طول هفته بر هماهنگی آنان با دیگر بازیکنان اثرگذار است گفت: بعد از بازی امروز چند بازیکن تیم دوباره به اردوی تیم ملی می روند و 2 روز مانده به بازی بعدی که جمعه 19 آبان ماه امسال در مقابل نماینده گچساران انجام خواهد شد به تیم اضافه می‌شوند.

سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار ادامه داد: پس از بازگشت از گچساران در هفته پنجم میزبان ذوب آهن اصفهان خواهیم بود.

خراسان رضوی در لیگ برتر هندبال بانوان کشور با 3 پیروزی و کسب 6 امتیاز در صدر جدول این لیگ قرار دارد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول