اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/هفته دوم لیگ دسته یک هندبال/

هندبالیست‌های کاشان اولین پیروزی خود را جشن گرفتند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال شهرستان کاشان از کسب نخستین پیروزی این تیم در هفته دوم رقابت‌های هندبال لیگ دسته یک کشور خبر داد.

هندبالیست‌های کاشان اولین پیروزی خود را جشن گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهدی پدرام‌فر شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم هیئت هندبال شهرستان کاشان در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در برازجان موفق شد میزبان خود هیئت هندبال برازجان را با نتیجه 32 بر 22 شکست داده و به یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه دست یابد.

وی افزود: تیم جوان هیئت هندبال شهرستان کاشان در مدت 60 دقیقه پیکار با تیم میزبان که از قدرت‌های هندبال و مهد این ورزش در کشور محسوب می‌شود توانست با دفاع بدون عیب و نقص، میزبان خود را با اختلاف 10 گل شکست داده و به اولین پیروزی خارج از خانه خود در هفته دوم این رقابت‌ها برسد.

رئیس هیئت هندبال کاشان یادآور شد: تیم هیئت هندبال شهرستان کاشان در هفته اول این رقابت‌ها در مشهد مقدس نیز موفق شد تیم هندبال میعاد مهدی مشهد را با نتیجه 24 بر 24 متوقف کند.

پدرام‌فر با رضایت از عملکرد تیم جوان هیئت هندبال کاشان بیان داشت: هندبالیست‌های کاشانی طی دو هفته و دو بازی خارج از خانه موفق به کسب یک مساوی و یک پیروزی شدند.

به گفته وی، تیم هیئت هندبال کاشان تیم بسیار جوانی است که با سابقه‌ترین و مسن‌ترین این تیم پوریا نمکی 21 ساله است و بقیه بازیکنان کمتر از 19 سال سن دارند.

این مسئول تصریح کرد: ایمان فلاح بازیکن 17 ساله کاشانی و عضو تیم ملی نوجوانان هندبال کشور نیز یکی از بازیکنان جوان و ملی‌پوش نماینده کاشان در این رقابت‌ها است.

رئیس هیئت هندبال کاشان با اشاره به بازیکنان غیربومی این تیم ابراز داشت: رضا کاظمی بازیکن بندرعباسی و کاپیتان تیم ملی هندبال جوانان ایران و امید کردمنجیری بازیکن چالوسی دو بازیکن غیربومی تیم هیئت هندبال کاشان محسوب می‌شوند. 

پدرام‌فر خاطرنشان کرد: تیم هیئت هندبال شهرستان کاشان در هفته سوم این رقابت‌ها جمعه آینده 25 آبان‌ماه در سالن امیرکبیر کاشان در اولین بازی خانگی خود از تیم ذوب آهن اصفهان پذیرایی می‌کند.

در تیم هیئت هندبال کاشان بازیکنانی چون پوریا نمکی، امیر همایون معمار کرمانی، امیرحسین میرافضل، رضا کاظمی کاپیتان تیم ملی جوانان، ابوالفضل گل‌پر، ایمان فلاح منتخب تیم ملی نوجوانان، علی منوچهری، محمد ولی‌زاده، علی عکسی‌زاده و امید کردمنجیری حضور دارند که با هدایت مهدی دوست به مصاف حریفان می‌روند.

مسابقات هندبال لیگ دسته یک کشور در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود که تیم هیئت هندبال کاشان با تیم‌های ایلام، میعاد مهدی مشهد، برازجان، گچساران و ذوب آهن هم‌گروه است و در گروه دیگر این رقابت‌ها نیز تیم‌های آمل، کرمانشاه، قم، تفت یزد، فلاورجان و کازرون حضور دارند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول