اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

اجتماع بزرگ بسیجیان تاکستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: اجتماع بزرگ بسیجیان تاکستان همزمان با هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در تاکستان برگزار شد.

اجتماع بزرگ بسیجیان تاکستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان تاکستان امروز در میدان صبحگاه مشترک سپاه ناحیه تاکستان برگزار شد.سردار سالار آبنوش در این اجتماع بزرگ با تسلیت ایام سوگواری ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) و قدردانی از حضور ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان در این گردهمایی اظهار کرد: یکی از نشانه‌های مؤمن ذکاوت و هوشمندی است و شناخت زمان نشانه زیرکی است که مؤمن باید از آن بهره‌مند باشد و کسانی که نتوانند زمان را بشناسند قطعا دچار ضرر و خسران می‌شوند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: همه ما صحنه‌هایی از کربلا و رشادت‌های آن را در تعزیه‌گردانی‌ها، نوحه‌خوانی‌ها دیده‌ و شنیده‌ایم که این مسئله موجب آشنایی ما با فرهنگ عاشورایی شده است.

وی با بیان اینکه افتخار بسیج امروز پیروی از مکتب ناب و ارزشمند عاشورایی است، تصریح کرد: اقتدار و معنویتی که بسیجیان نسل کنونی از آن بهره‌مندند، سبب شده که دشمنان و مستکبران عالم از آنان هراس داشته و درصدد مقابله برآیند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: تلاش برای اشاعه فرهنگ عاشورا در بین نسل جوان و آشنا کردن آنان با احکام متعالی دین مبین اسلام در زمره وظایف بسیج قرار دارد.

سردار آبنوش تصریح کرد: تحکیم بنیان‌های اعتقادی و دینی در جامعه نیازمند عزم و اراده جدی کارگزاران نظام و نیز تمام بسیجیان است.

فرماندار تاکستان نیز در این گردهمایی با اشاره به نقش نهاد مقدس بسیج در پیش‌برد و تعالی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این نیرو در تمام عرصه‌ها همواره یار و یاور انقلاب اسلامی بوده و بر اقتدار ایران اسلامی افزوده است.

علی اکبریان ادامه داد: وظیفه آحاد بسیجیان امروز پیروی از ولایت و مقابله با توطئه‌های دشمنان است که در این عرصه لازم است، آحاد بسیجیان بصیرت و آگاهی خویش را نسبت به مسائل مختلف افزایش دهند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر در ابتدای این دیدار از یگان‌های بسیجی حاضر در میدان سان دید.

اجرای حرکات نمایشی رزمی‌کاران ذوالفقار بسیج ورزشکاران از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/77005/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول