اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به طور هم‌زمان در یزد انجام شد/

برپایی 13 نمایشگاه فرهنگی هنری به مناسبت هفته بسیج در یزد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: همزمان با هفته بسیج 13 نمایشگاه فرهنگی هنری در سطح نواحی مقاومت بسیج استان یزد افتتاح شد.

برپایی 13 نمایشگاه فرهنگی هنری به مناسبت هفته بسیج در یزد

سردار اکبر فتوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: نمایشگاه فرهنگی هنری بسیج در مرکز استان در جوار ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد آغاز به کار کرد که تا پایان هفته بسیج برای بازدید عموم دایر است.

وی افزود: امسال ناحیه مقاومت بسیج سپاه یزد برنامه‌های متنوعی را نسبت به سال‌های اخیر اجرا خواهد کرد که افتتاح و برپایی 13 نمایشگاه بسیج نیز از جمله این برنامه‌هاست.

فتوحی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و قرار گرفتن هفته بسیج در این برهه زمانی اظهار داشت: با توجه به ماه محرم امسال برنامه‌های هفته بسیج و نمایشگاه سمت و سوی حسینی و عاشورایی به خود گرفته‌اند.

وی ادامه داد: نمایشگاه فرهنگی هنری بسیج با هدف معرفی عملکرد، توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیج و معرفی آسیب‌ها و تهدیدات اجتماعی استان به همراه راهکارهای مقابله با آن در هفته مبارک بسیج دایر است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: با توجه به تقارن هفته بسیج با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در این نمایشگاه به ترویج معروفات با محوریت محرم، عاشورا، انتظار و فرهنگ و تفکر بسیجی نیز پرداخته می‌شود.

وی ادامه داد: در نمایشگاه فرهنگی هنری بسیج بخشی از دستاوردها و عملکرد بسیج در استان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‏گیرد.

فتوحی همچنین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان در این هفته به عموم مردم در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: بصیرت‌افزایی در بین آحاد جامعه، مصون سازی آنها در برابر آسیب‌ها و تهدیدات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه فرهنگی هنری بسیج است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه هفته بسیج در پنج بخش شامل آسیب‌های اجتماعی، فرصت‌ها و توانمندی‌ها، ترویج معروفات و عمق بخشی به انقلاب اسلامی، خدمت‌رسانی و نمایش عملکرد بسیج دایر است.

انتهای پیام/2464/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول