اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب:

بسیجیان پرچمدار جریان ایستادگی در مقابل استکبار هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب گفت: بسیج نشأت گرفته از قیام امام حسین علیه‌السلام است و بسیجیان پرچمدار جریان ایستادگی در مقابل استکبار هستند.

بسیجیان پرچمدار جریان ایستادگی در مقابل استکبار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سردار مهدی مهدوی‌نژاد شامگاه چهارشنبه در مراسم رونمایی از کتاب «برکت‌یابی شغلی» با اشاره به تقارن هفته بسیج با ایام شهادت امام حسین علیه‌السلام گفت: تابلوی عاشورا، تابلویی است که تمام زیبایی‌ها را در خود جمع کرده و هر کس با هر دید و در هر مکانی به این تابلو نگاه کند، مسیر خود را پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فلسفه بسیج برگرفته از نهضت امام حسین علیه‌السلام است بیان کرد: قطعا بسیجیان با تفکر بسیجی خود که برگرفته از نهضت عاشورا است، از این جریان سهم بیشتری برده‌اند.

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب بسیجیان را پرچمدار جریان ایستادگی در مقابل استکبار دانست و اضافه کرد: بسیجیان با تفکر عاشورایی خود زمانی که دشمن قصد تحمیل عقاید خود را بر ملت ایران داشت جلوی آنها ایستادگی کردند.

مهدوی‌نژاد تاریخ انقلاب اسلامی ایران را با مشکلات و سختی‌های بسیاری همراه دانست و اذعان داشت: صحنه عاشورا می‌تواند مرهم تمام دردها و جراحت‌هایی باشد که در طول این سال‌ها از سوی دشمنان بر ما وارد شده است.

وی یکی از مهمترین حرکت‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای نابودی این نهضت را جنگ نرم دانست و ابراز داشت: زمانی که ما احساس آرامش در کشور خود می‌کردیم، مقام معظم رهبری بحث تهاجم فرهنگی را مطرح کردند.

*وظیفه صالحین ایستادگی جلوی تهاجمات فرهنگی دشمن است

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب در ادامه با اشاره به دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در این بخش از تاریخ، فرهنگ ما را نشانه رفته‌اند و مهمترین وظیفه‌ای که بر دوش حلقه‌های صالحین قرار دارد ایستادگی مقابل این حرکت دشمن است.

مهدوی‌نژاد تصریح کرد: دشمن زمانی که دید ملت ایران با تمام سختی‌ها در خط مقدم جنگ می‌ایستد، اقدام به شناسایی علت این ایستادگی که همان ریشه دینی بود کرد و الان قصد نابود کردن این ریشه دینی را دارد.

وی تبیین تفکر بسیجی در جامعه را بسیار مهم دانست و ابراز داشت: یکی از مهمترین وظایفی که بر دوش ما نهاده شده این است که در هفته بسیج تفکر بسیجی که نشأت گرفته از قیام و نهضت امام حسین علیه‌السلام و یاران باوفایشان است را در جامعه تبیین کنیم.

انتهای پیام/2258/ل/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول