اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار استان اردبیل:

صلابت بسیج روز به روز عالم‌گیر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: تفکر بسیجی امروز در تبعیت از فرهنگ عاشورایی فراگیر شده و در تمام دنیا این روحیه و ارزشمداری مورد ستایش و حمایت است.

صلابت بسیج روز به روز عالم‌گیر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذکی‌الله خوشبخت عصر امروز در نشست بصیرتی فرهنگیان در شهر سرعین اظهار داشت: آنهایی که احساس می‌کردند تفکر بسیجی بعد از رحلت امام از این کشور رخت بربسته و دیگر هیچ جایگاهی برای آن وجود ندارد امروز شاهد هستند که صولت بسیج تمام دنیا را فرا گرفته و آزادیخواهان به تقویت این روحیه امیدوار هستند.

وی از بسیج به عنوان شجره طیبه و زیباترین دستاورد اوایل انقلاب اسلامی در حمایت از جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: فرهنگی که امروز در قالب فرهنگ بسیج متبلور شده است نه تنها دشمنان را به عصبانیت واداشته بلکه سبب شده است تا عظمت و شکوه ملت ایران بیش از هر زمان دیگر نمود پیدا کرده و جلوه‌ای حقیقی یابد.

خوشبخت با یادآوری اینکه در این سنگر عظیم فرهنگیان و دانش‌آموزان باید روحیه استقامت و ایثار و گذشت خود را تقویت کنند، خاطر نشان کرد: دشمنان این نظام امروز خود را به هر آب و آتشی می‌زنند تا شاید مردم را از نظام و اقشار مختلف جامعه را از خط ولایت و رهبری دلسرد و ناامید کنند اما آگاه نیستند که پیوند این ملت پیوندی ناگسستنی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل از تمام فرهنگیان و دانش‌آموزان خواست تا در تبعیت از ولایت صادقانه و مخلصانه عمل کنند و در کلاس‌های درس نیز با تمام تلاش سعی کنند تا این فرهنگ عظیم را به نسل‌های بعدی منتقل سازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان نمین نیز از 300 دانش‌آموز بسیج طرح اردوهای هجرت تجلیل شد.

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه نمین از بسیج به عنوان پیام‌آور عمران و آبادانی و عزت در جامعه اسلامی یاد کرد و ادامه داد: ‌بسیجیان ما امروز قدرت خود را در سنگر دفاع از اسلام در برابر هجمه‌های نرم دشمنان و همچنین عرصه سازندگی به نمایش گذاشتند.

عظیم سرداری به اجرای موفق طرح اردوهای هجرت سه بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت:‌ در این طرح دانش‌آموزان در تابستان در طرح‌های مرمت و بازسازی مدارس، مساجد و همچنین خانه‌های عالم و محروم روستایی مشارکت کردند.

وی از بسیج به عنوان اقتدار نظام و بازوی توانمند ولایت یاد کرد و افزود: بسیج در عرصه‌های مختلف پیروز و موفق عمل کرده و توانسته است صلابت خود را به نمایش بگذارد.

در این مراسم فرماندار شهرستان نمین نیز با قدردانی از حضور بسیجیان در سازندگی و محرومیت‌زدایی مناطق محروم تصریح کرد: ‌اگر بسیج را زینت کشور بدانیم سخنی به گزاف نگفتیم چرا که شاخصه بسیج شهادت‌طلبی، بصیرت و ولایت‌مداری است.

محکومیت رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان و نوجوانان غزه

همچنین در دومین روز هفته بسیج و در گرامیداشت روز حضرت قاسم‌ابن حسن (ع) دانش‌آموزان 13 ساله اردبیلی انزجار خود را از کشتار بی‌رحمانه کودکان و نوجوانان مردم غزه اعلام کردند.

در این حرکت دانش‌آموزان نوجوان در حالی که لباس‌های سیاه و پیشانی‌بندهای منقش به ائمه اطهار را بر پیشانی بسته بودند در حالی که عزاداری کرده و سینه می‌زدند یاد و خاطره دانش‌آموزان مظلوم و بی‌گناه غزه را که در تهاجم اخیر رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، محکوم کردند.

انتهای پیام/62001/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول