اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

روحیه شکست‌ناپذیری بسیج توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: روحیه شکست‌ناپذیری بسیج موجب خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

روحیه شکست‌ناپذیری بسیج توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

محسن علیمردانی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بسیج یکی از نیروهای تاثیرگذار نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تشکیل بسیج از سوی امام خمینی نشان از تدبیر والای امام در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: با تشکیل بسیج، انقلاب اسلامی گام‌های مثبتی در زمینه‌های مختلف برداشت.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بسیج را نیروی ارزشمند در حوادث اوایل انقلاب برشمرد و گفت: حضور بسیج موجب عبور نظام از پیچ‌های خطرناک و توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف شد.

وی با بیان اینکه حضور بسیج در دوران دفاع مقدس نیز منشا خدمات بسیاری شد، یادآور شد: حضور بسیج در این دوران موجب برهم‌زدن معادلات دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی شد.

علیمردانی بسیج را نیروی قدرتمند و تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف خدمات‌رسانی به جامعه عنوان کرد و افزود: تحولات دوران دفاع مقدس از طریق حضور بسیج موجب پیروزی انقلاب اسلامی در این عرصه شد.

وی با بیان اینکه بسیج با حضور در دوران دفاع مقدس حماسه‌ای دور از انتظار را خلق کرد، تصریح کرد: این نیرو با اتکا به نیروی عظیم مردی در برابر زورگویی‌های دنیای شرق و غرب ایستادگی کرد.

*بسیج منشا خدمات سازندگی در کشور است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اقدامات بسیج را پس از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های جهاد سازندگی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بیشترین خدمات بسیج در این عرصه موجب برون‌رفت کشور از مشکلات مختلف شد.

وی با اشاره به حضور بسیج در عرصه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان خاطرنشان کرد: خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و حضور جدی در عرصه جنگ نرم از اقدامات ارزشمند این نیرو محسوب می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج با اخلاص و روحیه شکست‌ناپذیر در برابر همه توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است، افزود: بسیج با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده است.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول