اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج امتداد عاشورا-46

برنامه‌های متنوع ویژه بانوان در هفته بسیج اجرا می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان شاهرود گفت: برنامه‌های متنوع ویژه بانوان در هفته بسیج در این شهرستان اجرا می‏شود.

برنامه‌های متنوع ویژه بانوان در هفته بسیج اجرا می‏شود

طاهره سیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهرود اظهار کرد: بسیج جامعه زنان شاهرود با همکاری حوزه‌های مقاومت بسیج فاطمه‌الزهرا(س) و ریحانة‏الرسول(س) شاهرود و با توجه به اهمیت و نقش پررنگ بسیج جامعه زنان، فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوعی را در هفته بسیج تدارک دیده است.

وی بیان داشت: برنامه‌های پرباری از جمله برپایی غرفه در نمایشگاه هفته بسیج، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، گردهمایی بزرگ سرگروه‌ها و متربیان حلقه‌های صالحین و برخی برنامه‏های دیگر در این هفته در نظر گرفته شده است.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان شاهرود با اشاره به محتوای اجرایی غرفه بسیج زنان در نمایشگاه هفته بسیج اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه، نمایش نقش زنان در طول تاریخ و اینکه چقدر این نقش تاثیرگذار بوده و می‌تواند باشد و نیز الگوسازی معنوی، پایدار و صحیح برای زنان و دختران جامعه امروزی است.

سیفی در مورد محتوای غرفه بسیج جامعه زنان در نمایشگاه هفته بسیج اظهار داشت: غرفه‌های این واحد به سه بخش مختلف شامل غرفه‌های فاطمیون و زینبیون، سبک زندگی رحمانی و شیطانی و غرفه سینما تقسیم‌‌بندی شده است.

وی تاکید کرد: محتوای غرفه‌های فاطمیون و سبک زندگی رحمانی و غرفه سینما به حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) برای اجرا واگذار شده است.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان شاهرود بیان کرد: هدف از این برنامه‌ها در هفته بسیج، ایجاد الگویی مناسب و مورد قبول شرع و مذهب برای زنان و دختران و همچنین نشان دادن نقش پررنگ بسیج در پیروی از ولایت است.

سیفی گفت: محتوای غرفه فاطمیون شامل نمایی از زندگی حضرت زهرا(س) و نحوه‌ شهادت و سبک سادگی در زندگی آن حضرت است.

وی اظهار داشت: در غرفه سبک زندگی رحمانی، تصویر یک زندگی ساده و معنوی به نمایش گذاشته شده و در مقابل با یک زندگی شیطانی و دور از معنویت و ایمان مقایسه شده است.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان شاهرود با اشاره به نقش پررنگ زنان در دفاع مقدس و الگوسازی و تاثیرگذاری آنها بیان کرد: در غرفه سینما سعی شده است با پخش فیلم‌ها، نماهنگ‌ها و عکس‌ها مبنی بر نقش زنان و مادران شهدا در دفاع مقدس، سخنان امام خامنه‌ای در مورد زنان و ... تاثیرگذاری مطلوبی روی بازدیدکنندگان از این غرفه داشته باشیم.

سیفی افزود: از جمله فعالیت‌های جانبی در این غرفه از نمایشگاه «در امتداد عاشورا» در هفته بسیج، برگزاری مسابقه با موضوع و بیان تفاوت‌های زندگی رحمانی و زندگی شیطانی است.

انتهای پیام/74005/ل/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول