اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان:

بسیج سنگر مقدم دفاع از دستاوردهای نظام است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان گفت: بسیج سنگر مقدم دفاع از ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

بسیج سنگر مقدم دفاع از دستاوردهای نظام است

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بسیج نیرویی مردمی و بدون وابستگی به دولت برخواسته از درون ملت است.

وی با بیان اینکه بسیج سنگر مقدم دفاع از ارزش‌های اسلامی محسوب می‌شود، افزود: بسیج از دستاوردهای معنوی و تاثیرگذار نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به اینکه بسیج بدون توجه به حمایت‌‌های مادی و معنوی در همه صحنه‌های انقلاب حضور جدی دارد، افزود: بسیج نیرویی ارزشی و معنوی محسوب می‌شود.

وی بسیج را الگوی جامعه اسلامی برشمرد و افزود: این نیرو همواره در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده است.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی بر ضرورت پررنگ کردن نقش بسیج در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: ضروری است ایثار، فداکاری و جانفشانی‌های این نیرو به جامعه بیشتر معرفی شود.

وی شور و نشاط بسیج را عامل مهمی برای افزایش شور و نشاط جامعه عنوان کرد و گفت: حمایت از نیرو اثرات مطلوبی در جامعه به دنبال دارد.

*استفاده از فرهنگ بسیج برای پیشرفت جامعه

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان بر ضرورت توجه به جایگاه بسیج تاکید کرد و یادآور شد: باید از این نیرو به منظور توسعه و پیشرفت جامعه بیش از گذشته استفاده شود.

وی حضور بسیج را در عرصه‌های دوران دفاع مقدس، سازندگی و مقابله با جنگ نرم مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بسیج نیروی ارزشمند و بازویی پرتوان برای جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی تقویت بینش بسیج در جامعه را موجب مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست و تصریح کرد: بسیج از ابتدای تشکیل بازوی توانمند جامعه بوده و هنوز هم این نقش را به خوبی ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه با فرمان تاریخی امام خمینی(ره) بسیج در آذرماه سال 58 تشکیل شد، افزود: امام خمینی(ره) با درایت و

دوراندیشی خود بسیج را برای تقویت بنیان نظام جمهوری اسلامی تشکیل داد.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول