اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی:

درخت بسیج ریشه در حکومت اسلامی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: بسیج همانند درختی است که ریشه در حکومت اسلامی و معارف دینی دارد.

درخت بسیج ریشه در حکومت اسلامی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، همایش گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از خدمات بسیج در زمینه‌های پزشکی ‌در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در این همایش که جمعی از پزشکان بسیجی استان در آن حضور داشتند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی در سخنانی بسیج را نیروی ولایی خواند و تصریح کرد: این نیرو تا حدی دارای قدرت و اقتدار است که امام خمینی(ره) آن را شجره طیبه دانستند چراکه تمام میوه‌های آن در راه ایجاد حکومت الهی‌ روی زمین به ثمر می‌نشینند.

کورش ساکی اضافه کرد: بسیج همانند درختی است که بهار و زمستان نمی‌شناسد و در تمام لحظات با سرسبزی و تنومندی خود هراس بر جان دشمنان انقلاب اسلامی ایران انداخته و در این میان تنها شعار آن حفظ ولایت فقیه است.

ساکی با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت‌های بسیج عنوان کرد: امید است که تمام مسئولان با توجه به نیروهای بسیجی خود آینده نظام اداری و انقلاب اسلامی را تضمین کرده و از هرگونه فساد و کم‌کاری در ادارات جلوگیری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی در پایان تصریح کرد: بسیج به تعبیر امام(ره) درختی است که نیاز به مراقبت و پرورش اصولی دارد و این مراقبت تنها با استفاده درست از توانمندی‌های آن حاصل می‌شود بنابراین باید با هدف‌گذاری صحیح راه این نیروی مردمی را هموار کرد.

* بسیجی خادم بی‌منت نظام اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه هم در سخنانی اظهار داشت: بصیرت و آگاهی یک از نعمت‌های گرانقدری است که به بسیجیان در تمام اقشار داده شده و باید قدر این نعمت را به خوبی بدانیم.

علی حجازی‌فر افزود: بسیجی خادم بی‌منت نظام است که بدون هیچگونه اجر و پاداشی فعالیت‌های بزرگی انجام می‌دهد و به این ترتیب خود را در میان مردم محبوب و عزیز گردانیده است.

وی با اشاره به خصوصیات بسیج در عرصه‌های مختلف بیان داشت: بسیجیان در نظام اسلامی یکی از پایه‌های اقتدار شناخته شده و خود را سربازان ولایت مطلقه فقیه می‌دانند که به همین دلیل باید در میان مردم و مسئولان جایگاهی رفیع و والا داشته باشند.

این مراسم با مداحی و اهدای هدایا به نفرات برتر بسیج دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی به پایان رسید.

انتهای پیام/ 61003/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول