اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی فارس تاکید کرد

اجرای طرح اقتصاد مقاومتی توسط بسیج

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی استان فارس گفت: شجره طیبه بسیج تنها سازمان مستحکم و منسجمی است که می‌تواند اقتصاد مقاومتی را به نحو مطلوب اجرا کند.

اجرای طرح اقتصاد مقاومتی توسط بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، سیاوش قزلی در جمع بسیجیان جهرمی حاضر در جلسه فرماندهان، هیئت امنای مساجد و پرسنل سپاه این شهرستان اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که نهال آن به دست بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی بنا نهاده شد و امروز به عنوان یک درخت تنومند در حفظ کیان آرمان‌های نظام ایستادگی می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمنان با فشار تحریم‌ها در صدد به زانو در آوردن ایران اسلامی هستند، افزود: اجرای تحریم‌ها با مطرح شدن بحث اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری معظم انقلاب بی‌اثر می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی فارس ادامه داد: شجره طیبه بسیج تنها سازمان مستحکم و منسجمی است که می‌تواند اقتصاد مقاومتی را به نحو مطلوب اجرا کند.

وی اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک اقتصاد پویا و فعال دانست و ابراز داشت: این اقتصاد به معنای انزوا و اقتصاد وابسته نبوده و برنامه‌ای است که بر اساس آن می‌توانیم کشور را به توسعه برسانیم.

عضو شورای اسلامی شهر جهرم با اشاره به لزوم تربیت نیروی انسانی متخصص برای اشاعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی، حرکت از اقتصاد مقاومتی فردی به سوی اقتصاد جمعی، همسان‌سازی اصل 44 قانون اساسی با اصول اقتصاد مقاومتی از الزامات این نوع اقتصاد است.

قزلی با اشاره به اصلی‌ترین الزامات اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: مردمی کردن اقتصاد، کاهش وابستگی به نفت، مدیریت مصرف، استفاده حداکثری از زمان، منابع و امکانات و حرکت بر اساس چشم‌انداز 20 ساله نظام از جمله الزامات اقتصاد مقاومتی از دیدگاه رهبری انقلاب است.

انتهای پیام/ 2448/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول