اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:‌

بسیج مکتبی تاثیرگذار و ارزشمند در روند انقلاب است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: بسیج مکتبی تاثیرگذار و ارزشمند در روند رو به رشد انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

بسیج مکتبی تاثیرگذار و ارزشمند در روند انقلاب است

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که با اهداف الهی و با تدبیر امام خمینی(ره) تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه سپردن انقلاب به دست مردم از اهداف تشکیل بسیج بود، افزود: انقلاب اسلامی با دیدگاه مردم شکل گرفت و با تدبیر امام خمینی(ره) به دست مردم نیز سپرده شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه با تشکیل بسیج همه افراد جامعه برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هماهنگ شدند، خاطرنشان کرد: ادامه و استمرار انقلاب نیز با تشکیل این نیرو بیشتر محقق شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای مقابله با مطامع جهان‌خواران نیازمند نیرو‌های مردمی بود، افزود: برای مقابله با توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف، بسیج نیرویی ارزشمند محسوب می‌شود.

معبودی ادامه داد: بسیج در ادامه روند انقلاب توانست حرکت‌های مطلوبی را در جامعه انجام داده و به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کند.

وی با بیان اینکه بسیج با ترویج ارزش‌های الهی افراد ارزشمندی را تربیت کرده است، افزود: مکتب بسیج مکتبی تاثیرگذار و ارزشمند است.

بسیج نیرویی مومن، معتقد و با ایمان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، بسیج را نیرویی مومن، معتقد و با ایمان دانست و گفت: این نیروی تاثیرگذار خدمات مطلوبی را به جامعه عرضه کرده است.

وی با بیان اینکه نقش بسیج در عرصه‌های مختلف نظام برجسته است، تصریح کرد: این نیرو با اقتدار در همه زمینه‌ها خوش درخشیده است.

معبودی کسب پیشرفت‌های مختلف علمی و پژوهشی را مرهون روحیه بسیجی جامعه دانست و گفت: قله‌های پیشرفت در عرصه‌های مختلف با ترزیق روحیه بسیج محقق شده است.

وی بر ضرورت گرامیداشت هفته بسیج تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت این نیرو بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام/73003/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول