اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 200 میلیون ریال صورت گرفت

راه‌اندازی کارگاه رایانه در دبیرستان شبانه‌روزی فهرج

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش فهرج گفت: گارگاه رایانه با اعتبار 200 میلیون ریال در دبیرستان شبانه‌روزی دخترانه مهدیه بخش نگین‌کویر این شهرستان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی کارگاه رایانه در دبیرستان شبانه‌روزی فهرج

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج علی بیت‌اللهی بعد از ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از کارگاه رایانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار داشت: کارگاه رایانه دبیرستان شبانه‌روزی دخترانه  مهدیه بخش نگین‌کویر با حضور مسئولان شهرستان فهرج به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: برای راه‌اندازی این کارگاه 200 میلیون ریال از اعتبارات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان هزینه شده است و با بهره‌برداری از این آموزشگاه دسترسی آسان 100 نفر از دانش‌آموزان به رایانه فراهم شد.

به گزارش فارس،حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه، حسین زین‌الصالحین فرماندار و بخشداران بخش‌های مرکزی و نگین‌کویر، علیرضا شهمرادزاده شهردار فهرج، حسین خورشیدی رئیس شورای بخش مرکزی در این آیین حضور داشتند.

بخش نگین‌کویر از بخش‌های کمتر توسعه یافته شهرستان فهرج است که با تلاش دولت نهم و دهم به بخش ارتقا پیدا کرده است و توج ویژه‌ای به این بخش در سه سال گذشته برای محرومیت‌زدایی توسط دولتمردان صورت گرفته است.

انتهای پیام/80013/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول