اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

قم بعد از تهران بیشترین ظرفیت تولید بازی‌های رایانه‌ای را دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به جایگاه قم در زمینه تولید بازی‌های رایانه‌ای گفت: قم بعد از تهران در جایگاه دوم تولید بازی‌های رایانه‌ای قرار دارد و باید از ظرفیت‌های شهر قم استفاده شود.

قم بعد از تهران بیشترین ظرفیت تولید بازی‌های رایانه‌ای را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سید مرتضی اسماعیلی‌طبا پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای استان قم که در سالن بعثت برگزار شد با اشاره به اهمیت بازی‌های رایانه‌ای اظهار کرد: بازی‌های یارانه‌ای رسانه‌ای تأثیرگذار، فراگیر و جذاب برای نوجوانان و جوانان است.

وی با اشاره به اینکه بازی‌های یارانه‌ای همانند یک تیغه دو لبه است اضافه کرد: باید از ظرفیت عظیم بازی‌های رایانه‌ای برای انتقال مفاهیم دینی استفاده کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار کرد: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به این نکته تاکید دارد که بتواند از ظرفیت‌های عظیم قم استفاده کند و نقش و مأموریت قم در زمینه توسعه بازی‌های رایانه‌ای چشمگیر است.

وی با تاکید بر اینکه باید علوم دینی و فرهنگ اسلامی و ملی ما در بازی‌های رایانه‌ای شکل بگیرد تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در استان قم علاوه بر تولید محتوا در زمینه تولید بازی‌های رایانه‌ای استفاده کنیم.

اسماعیلی‌طبا به جایگاه قم در خصوص ساخت بازی‌های رایانه‌ای اشاره کرد و افزود: استان قم بعد از تهران در زمینه ساخت بازی‌های رایانه‌ای بیشترین ظرفیت را دارد و در حال حاضر 11 بازی با محتوای دینی و فرهنگی در دست تولید داریم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص برگزاری نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای استان قم اضافه کرد: وقتی که ایده برپایی این نمایشگاه را با استانداری مطرح کردیم استقبال خوبی به عمل آمد و همه دستگاه‌ها در زمینه برگزاری این نمایشگاه هماهنگی خوبی داشتند.

شایان ذکر است نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای استان قم از امروز فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های قم آغاز کرده است و این نمایشگاه تا روز جمعه پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول