اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته آینده در جهاد دانشگاهی

دوره بین‌المللی رایانه در رفسنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد دانشگاهی رفسنجان گفت: نخستین آزمون بین‌المللی رایانه "ان‌آی‌آی‌تی" برگزار و دوره آموزشی این گروه از یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

دوره بین‌المللی رایانه در رفسنجان برگزار می‌شود

مژده سرچشمه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به برگزاری نخستین دوره آزمون بین‌المللی رشته رایانه "ان‌آی‌آی‌تی" در رفسنجان اظهار داشت: این آزمون به صورت آنلاین برگزار شد.

وی تصریح کرد: افرادی که نمره قبولی را کسب کرده‌اند یکشنبه هفته آینده وارد ترم دوم می‌شوند و کسانی که نمره آن‌ها به حد نصاب نرسیده است با یک هفته مهلت و شرکت در آزمون در صورت قبولی همراه دیگر شرکت کنندگان به ترم دوم راه می‌یابند.

سرچشمه‌پور خاطر‌نشان کرد: گروه دوم این رشته نیز همزمان با برگزاری این آزمون وارد کلاس‌های آموزشی خود شدند.

وی ابراز داشت: با وجود اینکه این رشته ‌سال جاری وارد جهاد دانشگاهی رفسنجان شده و دوره اول خود را پشت سر‌گذاشت، استقبال دانشجویان بسیار خوب بود به طوری که طبق قانون بین‌المللی حداکثر شرکت کنندگان در هر ترم 15 نفر است و ترم اول 12 نفر در رفسنجان شرکت کردند.

مدیر جهاد دانشگاهی رفسنجان گفت:‌ "ان‌آی‌آی‌تی" از رشته‌هایی است که بازار کار خوبی پس از اتمام دوره‌ها دارد و افراد‌ پس از فارغ‌التحصیلی نگرانی برای اشتغال خود نداشته باشند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول