اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین صورت گرفت

برگزاری دوره آموزشی راهبری شبکه‌های رایانه‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فاوای اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: دوره آموزشی راهبری شبکه‌های کامپیوتری در اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی راهبری شبکه‌های رایانه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین، در این دوره آموزشی که به مدت سه روز برگزار شد، 13 نفر از رابطان " ای تی" ادارات تابعه اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین به مدت 15 ساعت آموزش دیدند.

حسین رحیمی رئیس اداره فاوای اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین، با بیان اینکه راه‌اندازی شبکه اتوماسیون این اداره‌کل در سراسر استان به منظور تسریع در ارائه خدمات فناوری اطلاعات و تسهیل در انجام امور اداری برای پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع، لزوم آموزش کاربران و رابطان این سامانه را ضروری کرده، عنوان کرد: در این دوره سه روزه شرکت کنندگان با مباحثی از قبیل رفع اشکال و نواقص شبکه، راهبری، تنظیم شبکه، کنترل مسیر ارتباطی، استفاده از اتوماسیون اداری، نصب و براندازی نرم‌افزارها و نیازهای کاربران کامپیوتری ادارات متبوع آشنا شدند.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول