اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

رونمایی از 11 بازی رایانه‌ای جدید در استان قم

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از رونمایی 11 بازی رایانه‌ای جدید در آینده نزدیک در قم خبر داد.

رونمایی از 11 بازی رایانه‌ای جدید در استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای استان قم، سید رسول موسوی‌نژادیان با اشاره به اینکه استان قم سومین استان برگزار کننده نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای است اظهار کرد: این نمایشگاه پیش از این تنها در دو استان تهران و خراسان رضوی برگزار شده بود.

وی ادامه داد: در واقع هدف از برگزاری این نمایشگاه شناسایی ظرفیت‌های استان قم در حوزه تولید بازی‌های رایانه‌ای و گسترش فعالیت متخصصان این عرصه در استان است.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه استان قم در حوزه تولید نرم‌افزارهای علوم اسلامی جایگاه بسیار خوبی در کشور دارد، خاطر نشان کرد: در حوزه بازی‌های رایانه‌ای استعدادهای بسیار خوبی در استان وجود دارد که باید زمینه برای شکوفایی این استعدادها فراهم شود.

وی افزود: تاکنون شرکت‌های تولید بازی‌های رایانه‌ای در استان قم فعالیت خوبی داشته و محصولات قابل توجهی در سال گذشته از سوی این شرکت‌ها به بازار عرضه شد.

موسوی‌نژادیان با اشاره به اینکه به زودی 11 بازی رایانه‌ای جدید که در استان قم ساخته شده، رونمایی می‌شود، ادامه داد: برخی از این بازی‌ها مراحل پایانی تولید را می‌گذرانند.

وی شکل‌گیری عزم جمعی در دستگاه‌های استان قم برای آغاز حرکت‌های بزرگ در حوزه بازی‌های رایانه‌ای را از بهترین راه‌های رسیدن استان به جایگاه اصلی خود در این حوزه دانست.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به استقبال خوب جوانان و نوجوانان از این نمایشگاه بیان کرد: تنوع در بخش‌های مختلف این نمایشگاه آن را برای تمام اقشار جامعه جذاب ساخته است.

وی ابراز داشت: در این نمایشگاه تلاش می‌کنیم بازی‌های مفید و مخرب را به کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آنان معرفی کنیم تا آنان را در استفاده بهتر از تکنولوژی روز برای سرگرمی یاری کرده باشیم.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول