اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای قم انجام می‌شود

برگزاری کارگاه‌های تخصصی تحلیل بازی‌های رایانه‌ای

خبرگزاری فارس: کارگاه‌های تخصصی تحلیل بازی‌های رایانه‌ای ویژه طلاب و دانشجویان در نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای قم برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های تخصصی تحلیل بازی‌های رایانه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای قم، سه کارگاه تخصصی تحلیل بازی‌های رایانه‌ای ویژه طلاب و دانشجویان و با حضور فضلای حوزوی در غرفه «دین، فرهنگ، بازی» در نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای قم برگزار می‌شود.

بنابر این گزارش نخستین کارگاه تخصصی تحلیل بازی‌های رایانه‌ای روز گذشته با عنوان «اخلاق در بازی یا بازی با اخلاق» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده و جمعی از علاقمندان برگزار شد.

دومین کارگاه نیز امروز با عنوان «رسانه بازی‌های رایانه‌ای و تبلیغ دینی» و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نجفعلی میرزایی برگزار خواهد شد.

18 آبان نیز سومین کارگاه تخصصی تحلیل بازی‌های رایانه‌ای ویژه طلاب و دانشجویان با عنوان «حوزویان و بازی‌های رایانه‌ای» با حضور سید عباس صالحی در نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای قم برگزار می‌شود.

در نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای قم علاوه بر فروش کتاب، فیلم‌های ترجمه، دستاوردهای انستیتو ملی بازی‌سازی و مرکز رشد بازی‌سازی، رشته‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی بازی‌سازی معرفی شده و شرکت‌های فعال در عرصه ساخت بازی‌های رایانه‌ای آخرین دستاوردها و بازی‌های تولید شده خود را در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول