اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی مازندران:

هکر نخبه ایرانی دعوت‌نامه اوباما را نپذیرفت / رونمایی از بازی رایانه‌ای اقتدار در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی مازندران گفت: اوباما برای هکر نخبه ایرانی با دست خودش دعوت‌نامه فرستاد که دانش‌آموز نخبه ایرانی دعوت‌نامه‌اش را نپذیرفت.

هکر نخبه ایرانی دعوت‌نامه اوباما را نپذیرفت / رونمایی از بازی رایانه‌ای اقتدار در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس حسین‌زاده ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته بسیج دانش‌آموزی برگرفته از دستور امام(ره) است که در مکتب امام (ره) طفل 13 ساله‌ای تربیت شد که نارنجک به کمر بست و از اسلام و اهل بیت دفاع کرد.

رونمایی از بازی رایانه‌ای عصر اقتدار

وی در ادامه در تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در مازندران گفت: در روز دانش‌آموز بسیجی، نوآوری و خلاقیت از بازی رایانه‌ای عصر اقتدار در مازندران رونمایی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی مازندران برگزاری جلسه هم‌اندیشی نخبگان علمی، هنری و ورزشی با استاندار و فرمانداران را دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد و گفت: نشست‌ حلقه‌های معرفتی و بصیرتی شجره طیبه نیز در این هفته پیگیری می‌شود.

این مسئول در ادامه در مورد تعداد دانش‌آموزان بسیجی مازندران خاطرنشان کرد: از 420 هزار دانش‌آموز مازندرانی به جز برخی دانش‌آموزان ابتدایی حدود 50 درصد عضو بسیج دانش‌آموزی هستند.

سایت بسیج مازندران راه اندازی شد

وی یادآور شد: تعدادی از دانش‌آموزان نیز  عضو بسیج محلات هستند.

این مسئول در ادامه در مورد فعالیت بسیج در حوزه نرم‌افزاری از راه‌اندازی سایت بسیج دانش‌آموزی در مازندران خبر داد و گفت: هر واحد مقاومت یک وبلاگ دارند که دانش‌آموزان دغدغه‌ها و اقدامات پایگاه‌ها را در این وبلاگ‌ها قرار می‌دهند.

حسین‌زاده با اشاره به خدمات سایت بسیج مازندران بیان داشت: در این سایت مطالب علمی و درسی دانش‌آموزان گنجانده شد.

ایستادگی در برابر دشمن

این مسئول در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که با توجه به هجمه‌های گسترده دشمن علیه جوانان کشور آیا این اقدامات کافی است، گفت: اقداماتی که انجام می‌شود، کافی نیست، ولی ما در حد مقدوراتمان در برابر هجمه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنیم و تاکنون نیز موفق بودیم.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی مازندران در ادامه در مورد وضعیت نخبگان دانش‌آموزی در حوزه بسیج گفت: ارتباط مناسبی با نخبگان دانش‌آموزی برقرار شد.

هکری که دعوت‌نامه اوباما را نپذیرفت

وی در ادامه از عدم پذیرش دعوت نامه اوباما برای یک دانش‌آموز نخبه که در مسابقه هکرها رتبه نخست را کسب کرده بود خبر داد و گفت: این دانش‌آموز دعوت نامه‌ای که با دست خط اوباما برایش صادر شده بود را نپذیرفت.

این مسئول در ادامه بیان داشت: نقاط قوت در اقدامات نخبگان دانش‌آموزی بسیار زیاد است، ولی برخی مواقع منفی‌ها زرق و برق‌دار می‌شوند.

حسین زاده در بخش دیگری از سخنانش در مورد تغییر نظام آموزشی بیان داشت: تغییر نظام آموزشی به شکل فعلی نیز مورد اعتراض ما نیز واقع شد، ولی طبق نظر کارشناسی در حال حاضر به حدی تحولات در حوزه آموزش در جهان سریع انجام می‌شود که اگر در حد گذشته باقی می‌ماند دانش آموزان ما متضرر می‌شدند.

برنامه بلندمدت بسیج دانش‌آموزی اعلام شد

این مسئول در ادامه با اعلام اینکه برنامه‌های حوزه بسیج دانش‌آموزی را به سه دسته کوتاه مدت، بلندمدت و میان مدت تقسیم می‌شود، گفت: در برنامه‌های بلندمدت تربیت ایرانی مسلمان شیعه ناسیونالیست که پیرو ولایت باشد، مد نظر ما است و برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت ما برنامه‌های و روتین سازمان است که در حال اجرایی شدن است.

حسین زاده در ادامه در مورد برنامه‌های راهیان نور و اردوی دانش‌آموزی بیان داشت: اعزام دانش‌آموزان به منطقه جنگی و طرح راهیان نور از پیشنهادات وزیر بود.

فرهنگ ناب بسیجی در طرح راهیان نور متجلی می‌شود

وی ادامه داد: فرهنگ درست بسیجی در طرح راهیان نور متجلی می‌شود که در حال حاضر در مازندران آموزش و پرورش و سپاه متولی اجرای این طرح هستند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی مازندران ادامه داد: دریافت رضایت‌نامه در طرح راهیان نور با آموزش و پرورش است و بر اساس برنامه‌ریزی بالاترین میزان سخت‌گیری در ایمنی انجام می‌شود.

وی با اشاره به شهادت رسیدن 26 دانش‌آموز در طرح راهیان نور اخیر بیان داشت: در بازدیدی که وزیر از خانواده‌های حادثه دیده داشت برخی از خانواده‌ها شهادت فرزندانشان را افتخاری بزرگ قلمداد کردند.

رسانه‌ها نکات منفی راهیان نور را بازگویی کردند

حسین زاده یادآور شد: یکی از بیماران روی تخت بیمارستان عنوان کرد که اگر زنده ماندم دوباره در اردوی راهیان نور شرکت می‌کنم، ولی رسانه‌ها فقط نکات منفی راهیان نور را بازگویی کردند.

وی از رسانه‌ها خواست که در مورد برنامه‌ها و اتفاقات راهیان نور واقعیت‌ها را بیان کنند و صادقانه در این مورد بنویسند.

انتهای پیام/ب10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول