اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

نخستین بازی رایانه‌ای ضد فیلم موهن پیامبر رونمایی شد

خبرگزاری فارس: دانشجویان مازندرانی برای نخستین بار در کشور بازی رایانه‌ای ضد فیلم موهن جسارت به ساحت پیامبر اسلام را ساختند.

نخستین بازی رایانه‌ای ضد فیلم موهن پیامبر رونمایی شد

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس از بابلسر، شامگاه سه‌شنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بازی رایانه‌ای ضد فیلم موهن پیامبر (ص) در دانشگاه مازندران رونمایی شد.

حمزه آزاد دبیر انجمن علمی بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه مازندران در این باره افزود: این بازی محصول مشترک انجمن علمی بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه مازندران و شرکت فطرس پویا رایانه است.

وی با اشاره به چگونگی اجرای بازی توضیح داد: در این بازی عوامل ساخت فیلم موهن به صورت شخصیت‌های ناشناخته در آمده‌اند که باید این افراد را در بازی تکه تکه کنید و امتیاز بگیرید که سبک یکی از معروف‌ترین بازی‌های دنیا ninga fruit است و در این بازی کاراکتر سگ نیز وجود دارد که نباید تکه تکه کرد زیرا امتیاز منفی دریافت خواهید کرد.

دبیر انجمن علمی بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه مازندران با اشاره به پیام این بازی گفت: پیام اصلی بازی این است که عوامل سازنده این فیلم موهن از سگ هم پست‌تر و رذل‌تر هستند.

آزاد در پایان با اهدای این بازی به روح مطهر پیامبر اعظم (ص) و تمامی کسانی که از اهانت به ساحت مقدس حضرت رسول رنجیده خاطر شده‌ا‌ند، گفت: ما با ساخت این بازی، تلفیقی از علم و عمل را در مخالفت با فیلم موهن بیان کردیم و امیدواریم پیامبر رحمت (ص) این هدیه ناقابل را از پیروان خویش پذیرا باشد.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول