اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز هفته بسیج

همایش بسیجی‌های 13 ساله در نیشابور برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ نوجوانان و جوانان عاشورایی بسیج نیشابور با عنوان همایش 13 ساله‌ها در آغاز هفته بسیج در نیشابور برگزار شد.

همایش بسیجی‌های 13 ساله در نیشابور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور همایش بسیجی‌های 13 ساله با حضور هیئات مذهبی نوجوانان و جوانان عاشورایی بسیج عضو حلقه‌های صالحین و دانش‌آموزان بسیجی در تالار آینه تکیه ابوالفضلی(ع) نیشابور برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد دانشره، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه نیروی انتظامی نیشابور در این همایش گفت: دشمن به دنبال تضعیف نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی ایران است و به همین دلیل است که هجمه عظیمی را علیه رهبری و ولایت فقیه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شروع کرده‌اند.

دانشره تاکید کرد: اگر ما مطیع رهبری و ولایت باشیم، دشمن نمی‌تواند کاری بکند.

وی در ادامه خطاب به نوجوانان بسیجی عنوان کرد: اگر شما در دوران ابا‌عبدالله‌الحسین(ع) بودید، بدون‌ شک به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین‌(ع) لبیک می‌گفتید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه نیروی انتظامی نیشابور ادامه داد: نوجوانان بسیجی باید خود را به زینت‌های حضرت قاسم‌ابن الحسن(ع)، جوان 13 ساله روز عاشورا، همچون عبادت، عمل به قرآن و پیروی از ولایت، زینت بخشند.

دانشره با اشاره به وظایف خواهران نوجوان بسیجی، بیان کرد: خواهران بسیجی باید با حفظ حجاب خود، امر‌به‌معروف و نهی از منکر را به‌صورت عملی در جامعه پیاده کنند.

انتهای پیام/ 70017/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول