اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه شوشتر:

محرم فرصتی برای گسترش تفکر بسیجی در جامعه است

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی سپاه شوشتر از برگزاری برنامه‌های ویژه محرم در هفته بسیج خبر داد و گفت: محرم فرصت مناسبی برای گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه است.

محرم فرصتی برای گسترش تفکر بسیجی در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، عباس امیدی‌فر عصر امروز در دیدار فرماندهان رده‌های مختلف سپاه ناحیه شوشتر با امام جمعه اظهار داشت: باید در راستای احیای تفکر بسیجی که همانان امتداد تفکر عاشورا و حسینی(ع) است تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در هفته بسیج در سطح شهرستان شوشتر بیش از 50 برنامه فرهنگی اجرا می‌شود و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام شده است تا این هفته بیشتر رنگ‌وبوی معنویت و اهل بیت (س) داشته باشد.

این مسئول فرهنگی در سپاه شوشتر افزود: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی با رویکردی جدید در دستور کار قرار گرفته است و در تلاش هستیم تا برنامه‌ها بر اساس نیاز جامعه در نظر گرفته شود.

امیدی فر خاطر نشان کرد: همایش نوجوانان بسیجی و هیئت‌های مذهبی مدارس با حضور حلقه‌های صالحین، رزمایش گردان‌های واکنش سریع، همایش شیرخوارگان حسینی، گردهمایی علمای اهل تسنن و شیعه و همایش بسیج طلاب و دانشجو در حوزه علمیه امام علی (ع) از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شوشتر است.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه شوشتر افزود: در اجرای فعالیت‌های در نظر گرفته شده در هفته بسیج کوشیده‌ایم تا مناطق محروم بیشتر از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

وی از ویزیت رایگان مردم شوشتر توسط بهداری سپاه در طول هفته بسیج خبر داد و گفت: در طول هفته بسیج همچنین ضمن عطر افشانی قبور مطهر شهدا، دعای ندبه با حضور حلقه‌های عزاداری صالحین و شورای امر به معروف در تمام حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

امیدی‌فر خاطر نشان کرد: همایش ورزشکاران بسیجی و اجتماع عظیم بسیجیان شهرستان در قالب هیئت‌های عزاداری در روز عاشورا و اطعام عزاداران از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این هفته است.

وی افزود: رسانه‌های در راستای انعکاس ویژه اخبار هفته بسیج باید تلاش بیشتری کنند و تعامل در این باره باید بیش از پیش باید.

انتهای پیام/72006/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول