اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

جشنواره یادمان ولایت برای شکرگذاری نعمت رهبری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره یادمان ولایت برای شکرگذاری نعمت بزرگ و ارزشمند رهبری برگزار می‌شود.

جشنواره یادمان ولایت برای شکرگذاری نعمت رهبری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت سیدمحمد حسینی در آیین سومین جشنواره سراسری یادمان ولایت در این شهرستان اظهار داشت: افتخار مردم جیرفت است که در روزگاری که برای مردم جیرفت خطر آفرین بود از مقام معظم رهبری استقبال کردند، آن هم به گونه‌ای که رهبر معظم انقلاب فرمودند روز اول ورود من به این شهرستان اگر چه آشنایی نداشتم، اما چند روزی که گذشت، احساس کردم در بین خویشاوندانم هستم، این بیانگر صمیمیت و صفای مردم این دیار است.

وی افزود: رهبری فرمودند «البته آن روز این شهر به این زیبایی و بزرگی نبود، شهر کوچکی بود، با خیابان‌های محدود، اما دریایی از محبت و صمیمیت در این شهر موج می‌زد» که این بیانات ایشان نهایت مباهات برای مردم شهرستان جیرفت است.

حسینی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و هم در دوران دفاع مقدس شاهد رشادت‌ها و دلاوری‌های مردم این منطقه در جبهه‌های دفاع مقدس بودیم.

 

  وی با بیان اینکه جشنواره یادمان ولایت برای شکرگذاری نعمت بزرگ و ارزشمند رهبری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این جشنواره برای شکر نعمت پیوند مردم و ولایت است و همچنین برای اینکه شور و نشاطی در کشور ایجاد شود که در حال حاضر در تعدادی از استان‌ها این جشنواره برگزار شده است

 

حسینی بیان کرد: امیدواریم در دوره‌های بعد تمامی استان‌ها مسئولیتی را در این راستا عهده‌دار و برنامه‌های خوبی برگزار شود تا ابعاد شخصیت عظیم‌الشان امام راحل و رهبر حکیم انقلاب و همین طور بحث ولایت فقیه و مصداق آن مباحث جدی مطرح شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این جشنواره فرصتی است، برای مرور بر مواضع قاطع و روشن مقام معظم رهبری در مقاطع حساس انقلاب و دوران بعد از رهبری امام خمینی(ره) و فراز و نشیب‌هایی که وجود داشت، که آخرین آن همین بحث فتنه 88 بود.

حسینی افزود: در عرصه جهانی امروز شاهد این هستیم که رزمندگان فلسطین و مردم انقلابی غزه چگونه در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند، صهیونیست‌ها به دنبال آتش بس بودند، این برای این است که روحیه انقلابی در مردم غزه دیده شد، آن‌ها از رشادت‌های مردم ایران و انقلاب اسلامی و حزب‌الله قهرمان درس گرفتند و با ایمان و اتکا به خداوند جواب رژیم صهیونیستی را دادند و خودشان امروز می‌گویند، به برکت جمهوری اسلامی ایران تمام امکانات را داریم.

 

وی گفت: در مسئله سوریه همه کشورها یک طرف دست به دست هم دادند و ایران اسلامی بود که نگذاشت همکاری غربی و عربی در سرنگونی کشوری که در خط مقدم مبارزه علیه رژیم صهیونیستی است، تحقق پیدا کند، این نتیجه تأثیرگذاری نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری در عرصه جهانی است.

انتهای پیام/80002/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول