اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

امت برای ارتباط با ولایت نیاز به واسطه ندارد/ خواص برای اختلاف بین مردم و رهبری شکل گرفت

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امت برای ارتباط با ولایت نیاز به واسطه ندارد.

امت برای ارتباط با ولایت نیاز به واسطه ندارد/ خواص برای اختلاف بین مردم و رهبری شکل گرفت

به گزارش خبرنگار فارس از گرگان حجت‎الاسلام عبدالله حاجی‎صادقی صبح امروز در جمع پاسداران استان اظهار داشت: یگانه عامل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر تهاجمات، تحریم‎ها، حملات و نقشه‎های شوم آنها، پیوند با ولایت است.

وی تصریح کرد: اتصال امت و ولایت باعث تداوم عمر انقلاب اسلامی شده است چرا که مردم ما هم ولایت را خوب می‎فهمند و هم خوب فرمان می‎برند.

خواص برای اختلاف بین مردم و رهبری در فتنه 88 شکل گرفت 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در ماجرای فتنه 88 برای اینکه بین مردم و ولایت اختلاف بیندازند یک حلقه واسطه به نام "خواص" تشکیل دادند.

حاجی‎صادقی اذعان داشت: تلقی آنها این بود که مردم یک جایگاه و رهبری هم یک جایگاه در نظام است و این دو برای ارتباط با هم نیاز به یک حلقه واسطه بنام خواص دارند اما با درایت رهبری و هوشمندی مردم این توطئه شناسایی و این حلقه حذف شد چرا که امت با ولایت رابطه مستقیم دارد و نیازی به واسطه ندارد.

وی ادامه داد: این جریان بعد از اینکه از ترفند خواص بهره‎ای نگرفتند به سراغ مردم رفتند تا آنها را از ولایت جدا کنند.

دشمنان با تحریم‎ها و فشار اقتصادی می‎خواهند مردم را از ولایت جدا کنند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توطئه جدید دشمن بر ضد مردم و نطام مقدس جمهوری اسلامی اضافه کرد: آنها می‎خواهند با تحریم‎ها و فشار اقتصادی مردم را از ولایت جدا کنند.

وی تصریح کرد: جمع‎بندی دشمنان نشان می‎دهد که هیچ خطری جمهوری اسلامی را تهدید نمی‎کند مگر اینکه مردم ایران را در مقابل ولایت قرار دهیم.

انتهای پیام/2307/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول