اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تاکستان:

افتخار بسیج پیروی از رهنمود‌های رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تاکستان گفت: افتخار بسیج پیروی از بیانات مقام معظم رهبری است.

افتخار بسیج پیروی از رهنمود‌های رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین تعدادی از بسیجیان و مسئولان شهرستان تاکستان در آستانه آغاز هفته بسیج با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

آیت‌الله علی اسلامی در این دیدار با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت ابا‌عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: در تقویم مسلمانان مناسبت‌های مختلفی وجود دارد که در زندگی همه ما نقش عالی و تأثیرگذاری دارد که از جمله این مناسبت‌ها موضوع عاشورا و شهادت ابا‌عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش است.

امام جمعه تاکستان افزود: هرسال هم‌‌زمان با فرا رسیدن ماه محرم تلاش عاشقان ابا‌عبدالله الحسین (ع) برای تکامل معنوی مضاعف می‌شود.

وی با تشریح حوادث مربوط به روزهای منتهی به پیروزی نظام شکوهمند جمهوری اسلامی در سال 57 بیان کرد: وقتی در زمان اوج مبارزات علیه رژیم یکی از سران سرسپرده به نام ازهاری بر سرکار آمد همه بر این باور بودند که انقلاب اسلامی به شکست می‌انجامد ولی با رسیدن ایام محرم روحیه انقلابی ملت چند برابر شده و همین روحیه تمام توطئه‌ها را خنثی کرد که این جهاد در نهایت به پیروزی انقلاب اسلامی ختم شد.

امام جمعه تاکستان با اشاره به عرصه‌های دفاع در جنگ تحمیلی تصریح کرد: در دوران جنگ 8 ساله تحمیلی نیز هنگامی که رزمندگان با مشکلی در جایی مواجه می‌شدند با فرا رسیدن ایام شهادت ابا‌عبدالله الحسین (ع) تمام مشکلات حل می‌شد، رزمندگان و رزمندگان اسلام با روحیه بسیار بالا بر مشکلات فائق می‌آمدند که نشانه آن نیز چند برابر شدن در اعزام نیرو‌های تازه‌نفس رزمنده به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود.

اسلامی با اشاره به قیام‌ ابا‌عبدالله علیه ظلم و جور حاکم در آن دوران تصریح کرد: دستگاه حسین‌ ابن علی چاشنی دین است که چنین دستگاهی هرگز اجازه دور شدن نشاط و معنویت را از جامعه اسلامی نمی‌دهد.

وی با محکومیت حمله اخیر رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه و شهادت تعدادی از زنان و کودکان تصریح کرد: امروز رزمندگان فلسطینی با پیروی از مکتب حسین‌ ابن علی (ع) تلاویو را با موشک‌های خود مورد هدف قرار داده و همچنین با روحیه شهادت‌طلبی که دارند از قدرت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی نیز ذره‌ای ترس و وحشت ندارند.

امام جمعه تاکستان با گرامیداشت هفته بسیج خاطرنشان کرد: امروز بسیج با پیروی از سرور و سالار شهیدان همانند دفاع دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های چشمگیری را برجای گذاشته است و بسیجیان عزیز با تبعیت از رهنمود‌های مقام معظم رهبری آماده جانفشانی در راه اسلام هستند.

انتهای پیام/77005/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول