اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

حماسه سوسنگرد به همه درس تبعیت از رهبری داد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شکست حصر سوسنگرد، به خوبی توانست به همه درس تبعیت از رهبری بدهد.

حماسه سوسنگرد به همه درس تبعیت از رهبری داد

حسین طلا در حاشیه همایش «فرشته‏‌های سوسنگرد» که با حضور شماری از نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی، معاون ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس، بخشدار مرکزی تهران، برخی دیگر از مسئولان محلی و جمع کثیری از مردم در مسجد حضرت امام رضا(ع) جاجرود برگزار شد، در گفت‏‌و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: شکست حصر سوسنگرد حدود دو ماه بعد از تهاجم نظامی رژیم بعث عراق به ایران اسلامی انجام شد.

طلا اضافه کرد: درس بزرگ قابل برداشت از شکست حصر سوسنگرد، لزوم تبعیت محض از رهبری در همه مراحل است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در آن روزهای حساس، رهبر فرزانه انقلاب سلاح بر دوش انسجامی تاریخی بین نیروهای بسیج، سپاه و ارتش به وجود آوردند.

وی ادامه داد: بعد از شکست حصر سوسنگرد، با درایت و شجاعت معظم‌‏له، شهامت شهید چمران و دلاوری‏های رزمندگان جان بر کف جبهه حق علیه باطل، واژه «فرشتگان» از سوی معظم‏‌له به سلحشوران خالق این حماسه اطلاق شد.

طلا اضافه کرد: در این بین، هرگز نباید فراموش کرد که دلیل موفقیت این عملیات، مقام معظم رهبری بود و ترمز این روند بنی‏صدر محسوب می‏شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: این درسی بزرگ از حماسه سوسنگرد است و باید بدانیم که چه کسانی دوست و چه افرادی دشمن اسلام و انقلاب هستند.

وی ادامه داد: برگزاری همایش‏هایی از این دست در نقاط مختلف کشور همواره یادآور این نکته حائز اهمیت است که چه افرادی اسوه خدمت هستند و چه کسانی به عنوان نماد خیانت در یادها می‏مانند.

طلا اضافه کرد: حاکمیت آرامش بر فضای امروز کشور و سربلندی ایران در جهان مرهون خود شهدایی است که در عرصه هشت سال دفاع مقدس با خونشان نهال انقلاب را آبیاری کردند.

انتهای پیام/2568/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول