اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس:

رهبری‌های آیت‌الله خامنه‌ای موجب تداوم انقلاب شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با بیان اینکه باید از این نظام که با خون شهدا به دست آمده در همه حال حراست کنیم، گفت: رهبری‎های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری موجب تداوم انقلاب و ایجاد بیداری اسلامی در کشورها شده است.

رهبری‌های آیت‌الله خامنه‌ای موجب تداوم انقلاب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آخوند عبدالباسط نوریزاد در جلسه هماهنگی یادواره شهدای ترکمن که در فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه آرزوی هر مسلمان داشتن یک حکومت اسلامی است اظهار داشت: شاهد بودیم که این انقلاب به سهولت بدست نیامد بلکه با رشادت شهدا و فدا شدن عزیزان این مرز و بوم اسلامی به دست آمد.

* باید این نظام را در همه حال حراست کنیم

وی با بیان اینکه باید از این نظام که با خون شهدا به دست آمده در همه حال حراست کنیم، خاطر نشان کرد: رهبری‎های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری موجب تداوم انقلاب و ایجاد بیداری اسلامی در کشورها شده است.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس برگزاری این یادواره‌ها را بسیار ارزشمند دانست و گفت: ملت ما هم از این برنامه‌ها استقبال می‌کند چون موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

آخوند نوریزاد با بیان اینکه امام حسین (ع) با قیام خود چگونه زیستن و چگونه مردن را به همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان نشان داد پیشنهاد کرد با توجه به تقارن ایام عزاداری امام حسین (ع) و نیز ارادت اهل سنت به مقام امام حسین (ع) در این مراسم سخنرانی از روحانیون اهل سنت خواست در خصوص قیام امام حسین(ع) و عاشورا مطالبی را ایراد کنند.   

* برگزاری یادواره شهیدان موجب تقویت وحدت و همبستگی ملی می‌شود

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس یادآور شد: برگزاری یادواره شهیدان یک تکلیف شرعی است که موجب تقویت وحدت و همبستگی ملی می‌شود و همه موظف هستیم که از انقلاب اسلامی و خون شهیدان آن حفاظت کنیم.

آخوند نوریزاد همچنین با تاکید بر ضرورت ادامه راه و آرمان شهیدان یادآور شد: در حال حاضر که دشمنان تلاش زیادی برای از بین بردن انقلاب اسلامی انجام می‌دهند باید راه و آرمان شهدا برای جوانان کشور تبیین و تفهیم شود تا همه توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

گفتنی است در این جلسه ائمه جمعه اهل سنت گنبدکاووس بر حضور گسترده مردم در دومین یادواره شهدای ترکمن این شهرستان تاکید کردند.

انتهای پیام/2307/صا/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول