اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

راز عزت جامعه اسلامی اطاعت از رهبری است

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: راز عزت جامعه اسلامی اطاعت از رهبری است.

راز عزت جامعه اسلامی اطاعت از رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدعلی اکبر طاهایی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای با فعالان حوزه عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد با بیان اینکه حوزه عقیدتی و سیاسی در راستای تربیت معنوی نیروها در دستگاه انتظامی فعالیت می‌کند، اظهار داشت: در مکتب عاشورا تربیت قاریان و حافظان قرآنی از فعالیت‌های برجسته‌ای است که در نیروی انتظامی انجام شده است.

وی ادامه داد: انس با قرآن باید در بین خانواده‌ها ساری و جاری شود تا دغدغه بدحجابی و اعتیاد را در جامعه نداشته باشیم.

طاهایی یادآور شد: مازندران دارای بیش از 3 میلیون نفر جمعیت است که به ازای هر 100 نفر باید یک قاری قرآن داشته باشیم.

وی فعالیت در حوزه نیروی انتظامی را سخت‌تر از ارتش و سپاه دانست و ادامه داد: حضور نیروی انتظامی در نظم‌بخشی همه حوزه‌های جامعه از ضروریات است و این عامل سبب شد تا باب شهادت به روی نیروهای انتظامی گشوده شود.

طاهایی نقش حوزه عقیدتی و سیاسی را در فرماندهی نیروی انتظامی پیشگیرانه دانست و تصریح کرد: حوزه عقیدتی و سیاسی قدرت خدمت را در نیروها ژرف می‌بخشد.

نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید بر اینکه راز عزت، اطاعت از ولی خدا و تبعیت از رهبری است، بیان داشت: رهبری در سخنانش همه آحاد جامعه را به همدلی دعوت می‌کند، ولی شاهدیم برخی از دوست دارند با هم نزاع کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر اطاعت از رهبری صورت می‌گرفت دیگر حادثه عاشورا اتفاق نمی‌افتاد و غدیر تنها و غریب نمی‌ماند.

طاهایی با بیان اینکه برای معرفی غدیر اماکن ورزشی را با این نام به جامعه می‌شناسانیم، گفت: باید تلاش کنیم تا غدیر از مظلومیت خارج شود.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه فرهنگ اطاعت از ولی فقیه باید مورد توجه جامعه اسلامی قرار گیرد، اذعان داشت: چند ماهی به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری مانده است باید مراقب شود تا اصل مشارکت انجام و جامعه با فرهنگ اطاعت از رهبری مانوس شود.

انتهای پیام/86006/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول