اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

ملت ایران با تاسی از رهبری دشمن را ناکام می‌گذارد

خبرگزاری فارس: استاندار تهران با اشاره به پیروی مردم غیور ایران اسلامی از رهبری گفت: ملت ایران با تاسی از رهبر معظم انقلاب دشمن را ناکام می‌گذارد.

ملت ایران با تاسی از رهبری دشمن را ناکام می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مرتضی تمدن که در راستای سفرهای خود به شهرستان‌های استان تهران امروز به شهرستان ورامین سفر کرده بود، در جمع نمازگزاران جمعه خیرآباد ورامین ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل در حمله به مردم مظلوم غزه اظهار داشت: استکبار جهانی باید بداند مردم مظلوم غزه همانند جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه بار دیگر امروز بر دشمنان پیروز شده و روی سیاهی این حملات و جنایات را برای رژیم صهیونیستی باقی می‌گذارند.

استاندار تهران با اشاره به عزت و اقتدار مردم غزه عنوان کرد: امروز مردم مظلوم غزه با الگو گرفتن از قیام عاشورا با دست خالی مقابل دشمنان قسم خورده خود ایستاده و با عزت و اقتدار در برابر تهاجمات آنها ایستادگی می‌کنند.

وی در ادامه مشکلات اقتصادی کشورهای غربی را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: آمریکا و کشورهای اروپایی امروز در بحران شدید اقتصادی قرار دارند اما سعی دارند با دروغ و نیرنگ این‌گونه مطرح کنند که از بحران‌های اقتصادی گذشته‌اند و موفق به مهار این بحران‌ها شده‌اند.

تمدن با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام فکر می‌کنند امروز با توطئه‌هایی همچون تحریم و ... می‌توانند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند در حالی که ملت غیور ایران اسلامی با تاسی از مقام معظم رهبری و مقاومت دشمنان نظام را بار دیگر ناکام می‌گذارد.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه ایستادگی مردم در تحریم‌ها سبب ناامیدی دشمنان از اقداماتشان می‌شود، عنوان کرد: ملت غیور، شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی درس مقاومت را از حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش آموخته‌اند و تحت هیچ شرایطی صحنه‌ را خالی نکرده و در مقابل دشمنان کوتاه نمی‌آیند.

وی با اشاره به ناکامی دشمنان نظام در تحریم‌ها بیان داشت: کشورهای اروپایی و غرب برای خودشان هم که شده مجبور هستند تحریم‌های اعمال شده علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را کنار بگذارند.

تمدن در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به وحدت و آرامش نیاز دارد، خاطرنشان کرد: امروز هر فردی که با رفتار و گفتار خود خدشه‌ای ایجاد کند به کشور و مردم خیانت کرده و امروز مردم نیز می‌دانند که با مقاومت هوشمندانه، پرهیز از اسراف به راحتی می‌توانند به خواسته‌های قانونی و به حق خودشان برسند.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول