اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج امتداد عاشورا ـ 21

حسین‌محمدی: بسیج بازوی اصلی نظام و رهبری است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل فرهنگی اعتقاد دارد: بسیج بازوی اصلی نظام و رهبری است و دشمن از این قدرت حقیقی انقلاب اسلامی هراس دارد.

حسین‌محمدی: بسیج بازوی اصلی نظام و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، رقیه حسین‌محمدی در جمع شماری از مردم دامغان که در محفل انس با قرآن گرد هم آمده بودند، بیان کرد:‌ مردم ایران اسلامی با مقاومت در هشت سال دفاع مقدس، خود را اثبات و مقابل هجمه‌های دشمن ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: امروز یکی از اهداف دشمن، تهاجم فرهنگی و تخریب کردن مذهب و تشیع به ویژه در بین جوانان است.

این کارشناس مسائل فرهنگی تصریح کرد: دشمنان ما با هدف‌های از پیش برنامه‌ریزی شده قصد دارند تا تفکرات، باورها و الگوهای جهان غرب را در جامعه اسلامی رواج دهند و حس بدبینی و بی‌تفاوتی نسبت به ارزش‌های اصیل ایرانی را در جامعه به وجود آورند.

حسین‌محمدی گفت: نسل جوان باید به این هجمه‌های پوشالی توجه داشته باشد و بداند که آنها دیگر از طریق جنگ سخت قدرت مقابله با ایران را نخواهند داشت و به همین خاطر با جنگ نرم و روانی پیش می‌روند.

وی اظهار داشت: جوانان باید هوشیار باشند تا در دام این شیاطین گرفتار نشوند و همانند جوانان نسل اول انقلاب در مقابله با این هجمه‌ها ایستادگی کنند و دشمن را مثل همیشه مایوس و نا امید سازند.

این کارشناس مسائل فرهنگی با اشاره به هدف اصلی دشمن گفت: هدف اصلی دشمن در برهه کنونی، کمرنگ کردن عنصر ایمان است و جوانان باید فرصت دهه محرم را غنیمت بشمارند و خود را بیازمایند و بار دیگر جهادگونه عمل کنند.

حسین‏‌محمدی به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند «اگر بسیجیان نبودند، امروز از نظام جمهوری اسلامی خبری نبود» اشاره کرد و افزود: عشق به ولایت، انبیا و ائمه اطهار(ع) و الهام گرفتن از حادثه بزرگ و پرشور کربلا، عنصر موفقیت‌ساز و پیروزی‏آفرین برای مردم جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار فارس از دامغان، این برنامه همراه با اجرای گروه تواشیح شهدای گمنام به پایان رسید.

انتهای پیام/74005/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول