اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله نمازی

همایش آمرین به معروف و ناهیان از منکر در کاشان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش آمرین به معروف و ناهیان از منکر با حضور نماینده‌ ولی‌فقیه در شهرستان کاشان برگزار شد.

همایش آمرین به معروف و ناهیان از منکر در کاشان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، امام جمعه کاشان صبح امروز در این همایش که در حسینیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نباید به عاشورا به عنوان یک حادثه و اتفاق تاریخی نگریست چراکه عاشورا یک معجزه الهی بود.

آیت‌الله عبدالنبی نمازی با اشاره به روند حفظ و پایداری مفاهیم و پیام‌های نهضت حسینی ادامه داد: عاشورا در طول تاریخ تا به امروز تمامی تهدیدات و توطئه‌ها را خنثی کرده است.

وی تصریح کرد: هر سالی که از حادثه عاشورا می‌گذرد از آنچه دشمنان اسلام به آن تحمیل کرده‌اند با قدرت گذر می‌کنیم و این سرمایه بی‌بدلیلی است که خداوند به شیعیان عنایت کرده است و شیعه نیز باید هنر استفاده از ثروت کربلا و سرمایه معنوی عاشورا را داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان، یکی از مسائل مهم حادثه عاشورا را امر به معروف و نهی از منکر دانست و ابراز داشت: خداوند برای حفظ، پاسداری و تداوم توحید، امام حسین(ع) را هزینه کرد.

وی یادآور شد: امام حسین(ع) نیز برای احیای حاکمیت و استمرار حق، هر آنچه را که داشت فدا کرد و خداوند نیز در عوض این معامله، مشتری و خریدار او شد.

نمازی متذکر شد: امام حسین(ع) در برابر خدا، حفظ دین و پاسداری از ارزش‌های الهی به معنای واقعی کلمه چیزی را کم نگذاشت.

همایش آمرین به معروف و ناهیان از منکر شهرستان کاشان با حضور فرماندار ویژه، فرمانده سپاه و مسئولان این شهرستان در حسینیه شهدای پاسدار شهرستان کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول