اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه زرند:

تفکر بسیج در امتداد نهضت عاشوراست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زرند گفت: امروز دشمنان از الگوگیری قیام‌های مردمی منطقه از روحیه‌ عاشورایی بسیج در هراس هستند و به خوبی می‌دانند که تفکر بسیج در امتداد نهضت عاشورا است.

تفکر بسیج در امتداد نهضت عاشوراست

عبدالمجید زمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زرند با تسلیت ایام سوگواری و عزاداری اباعبدالله اظهار داشت: هفته بسیج امسال با ایام‌الله محرم به ویژه تقارن پنجم آذر با عاشورای حسینی یادآور ایثار و از خودگذشتگی بسیجیان طی دوران غرورآفرین دفاع مقدس است.

وی افزود: این امر سبب شده امروز دشمنان با هجمه‌ رسانه‌ای خود علیه این نهاد مردمی از الگوگیری قیام‌های مردمی منطقه از این روحیه‌ عاشورایی در هراس باشند و دشمن به خوبی می‌داند که تفکر بسیج در امتداد نهضت عاشورا است و بسیجی این افتخار را دارد که پیرو مکتب عاشورا باشد.

زمانی عنوان کرد: بصیرت بسیج هم به‌ خاطر این تفکرش است که از مکتب انسان‌ساز و بزرگ امام حسین (ع)  نشأت می‌گیرد و بسیج و بسیجی در همه حال گوش به فرمان ولی‌امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای همواره در خط مقدم و پیشقراول عرصه‌های مختلف طی 33 ساله انقلاب اسلامی بوده و سبب سربلندی و عزت و خنثی کننده توطئه دشمنان شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زرند با تاکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس، عاشورا و تشیع از جمله نداشته‌های دشمن است، گفت: رویکرد برنامه‌های امسال هفته بسیج تلفیق فرهنگ محرم و بسیج با محوریت تطبیق الگوهای عاشورا و بسیج است و ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی و مذهبی طی هفته به همت ستاد ناحیه و حوزه و پایگاه‌های مقاومت در شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: برپایی محافل انس با قرآن کریم، برپایی نشست‌های مختلف فرهنگی و بصیرتی با موضوع بسیج امتداد عاشورا و محرم، گفتمان ولایت با موضوع اقتصاد مقاومتی، برپایی مراسم عزاداری و سوگواری به مدت 10 شب همراه با مدیحه‌سرایی و روایت‌گری راویان دفاع مقدس، تجمع بزرگ بسیجیان در تاسوعا و عاشورای حسینی، اجتماع نونهالان عاشورایی بسیج همراه با محفل انس با قرآن کریم از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

زمانی خاطرنشان کرد: محفل انس و شب خاطره شعر عاشورایی بسیج، برپایی نمایشگاه عکس عاشورایی، عطر افشانی قبور شهدا، شرکت بسیجیان در نماز جمعه، همایش شیرخوارگان، برپایی مسابقات فرهنگی، همایش خواهران زینبی و اجتماع زنان عاشورایی و ده‌ها برنامه دیگر در هفته بسیج اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: سلاح برنده ما‌ فرهنگ دفاع مقدس، عاشورا، فرهنگ علوی و فاطمی است که برابر هجمه‌های دشمن با آن مقابله می‌کنیم و نیروی مخلص بسیج و بسیجی از ابتدای انقلاب تا به امروز گام‌های شایسته‌ای را برای اقتدار نظام برداشته است، زیرا بسیج از مردم است و جدا بودن از مردم را قبول ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زرند گفت: امسال تمام توان خود را به کار می‌گیریم که هفته بسیج مملو از برنامه‌های کیفی الهام گرفته از نهضت عاشورا باشد تا جان دشمن از اتحاد و انسجام مسلمانان به لرزه درآید و امید است برنامه‌های هفته بسیج پربرکت باشد و در کنار تقویت فرهنگ بسیج بتوانیم نهضت حسینی را در جامعه شکوفا کنیم.

انتهای پیام/80020/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول