اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی ماهانه نیازمند 7 هزار تن گندم است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی به وضعیت آرد و نان در استان اشاره کرد و گفت: هر ماه 7 هزار تن گندم در استان نیاز است که باید تأمین شود.

خراسان جنوبی ماهانه نیازمند 7 هزار تن گندم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجید امینی شنبه‌ شب در جمع مسئولان اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئولان خدمتگزار مردم هستند، اظهار کرد: 22 قلم کالای اساسی در استان شناسایی شده که باید به طور مرتب بررسی شوند تا نایاب نشوند.

وی از انجام 42 هزار مورد بازرسی در راستای تنظیم بازار استان در نیمه نخست امسال خبر داد و افزود: باید در این جلسات اولویت‌بندی مناسبی برای تأمین مایحتاج مردم استان انجام شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ضروری‌ترین نیاز مردم استان آرد و نان است، گفت: گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ به ترتیب از دیگر نیازمندی‌های استان است.

امینی از ذخیره‌سازی 600 تن مرغ منجمد در کشتارگاه‌های استان خبر داد و تصریح کرد: در صورت افزایش نیافتن قیمت نهاده‌ها طی سه ماه آینده در بحث مرغ وضعیت مناسبی در استان به وجود می‌آید.

وی از ذخیره‌سازی اقلام مورد نیاز مردم در سطح استان خبر داد و افزود: مردم نگران کمبود اقلام مورد نیاز در بازار نباشند.

*وجود 60 هزار تن گندم در سیلوهای خراسان جنوبی

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در حال حاضر 60 هزار تن گندم در سیلوهای استان موجود است که پیش‌بینی می‌شود این موجودی برای چهار ماه آینده در استان کافی باشد اما برای ماه‌های آینده باید از هم‌اکنون برنامه‌ریزی و مدیریت شود.

امینی از ذخیره‌سازی 40 تن گوشت قرمز در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر گوشت گوسفند با قیمت 17 هزار تومان و گوشت گوساله با قیمت 16 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی مشکل اصلی استان را در کالای تخم مرغ دانست و بیان کرد: این امر مربوط به کاهش برخی نهاده‌ها در سطح کشور بوده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی به وجود چهار مرکز عرضه مستقیم تخم‌مرغ در استان اشاره کرد و ادامه داد: در این مراکز تخم‌مرغ 3 هزار و 200 تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول