اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبادان:

جمع‌آوری متکدیان خیابانی هزینه بر است / تعامل مضاعف مسئولان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آبادان گفت: اردوگاه‌های نگهداری متکدیان معتاد خیابانی هزینه‌های بالایی را می طلبد که این امر تنها با همکاری یک بخش اجرایی یا سازمان محقق نمی شود.

جمع‌آوری متکدیان خیابانی هزینه بر است / تعامل مضاعف مسئولان

احمد چنداز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان با اشاره به اقدامات در حال انجام در خصوص جمع‌آوری متکدیان معتاد در شهرستان اظهار کرد: کمپ نگهداری از معتادان ولگرد و خیابانی باید با حمایت مالی و تأمین اعتبار توسط مسئولان امر ایجاد شود.

وی افزود: جایی برای نگهداری از این همه معتاد خیابانی و متکدی معتاد وجود ندارد به همین دلیل باید مسئولان امر در این خصوص تمهیدی جمعی بیندیشند.

فرمانده انتظامی آبادان تصریح کرد: بسیاری از معتادان خیابانی با توجه به اینکه مدت زمانی را در کمپ نگهداری شده و ترک داده می شوند اما پس از پایان دوره درمان دوباره به حالت قبلی شان باز می گردند.

وی اضافه کرد: پیش از این افزون بر 100 معتاد خیابانی را در سطح شهرستان جمع آوری و در کمپ معتادان نگهداری شد، این کار با تلاش شهرداری، اداره بهزیستی و نیروی انتظامی شهرستان انجام شد.

چنداز خاطرنشان کرد: تنها با حمایت همه دستگاه ها و ارگان های اجرایی شهرستان می توان کار را به جایی برد و در راستای رفع این مشکل گام های مؤثری برداشت.

وی افزود: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان و ایجاد امنیت و آرامش بیشتر برای زندگی آنهاست که البته در این خصوص بیش از پیش نیازمند تعامل مضاعف شهروندان هستیم.

فرمانده انتظامی آبادان در پایان اظهار کرد: اردوگاه های نگهداری از معتادان و متکدیان معتاد خیابانی هزینه های بالایی را می طلبد که این امر تنها با همکاری یک بخش اجرایی یا سازمان محقق نمی شود.

انتهای پیام/72001/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول