اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد خبر داد

دور جدید جمع‌آوری متکدیان در خرم‌آباد آغاز شد

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌آباد گفت: دور جدید جمع‌آوری متکدیان در سطح شهرستان خرم‌آباد چند روز پیش آغاز شده است.

دور جدید جمع‌آوری متکدیان در خرم‌آباد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی پوری ظهر امروز در جلسه ستاد جمع‌آوری متکدیان  که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: از چند روز گذشته فعالیت مجدد عوامل اجرایی این ستاد آغاز شده و دستگاه‌های متبوع در راستای انجام وظایف محوله وارد عمل شده‌اند.

وی با اشاره به لزوم جمع‌آوری متکدیان در سطح شهر خرم‌آباد، افزود: اکثر متکدیان نه به خاطر وجود مشکلات مادی بلکه به خاطر عادت و درآمد مناسب مرتکب این عمل قبیح می‌شوند که جمع‌آوری آنان به نحوی باعث جلوگیری از سوء استفاده از احساسات و عواطف پاک شهروندان می‌شود.

ولی ‌پوری از مردم خواست با دقت بیشتر در اهدای کمک‌های نوع دوستانه خود به نهادهای حمایتی و دولتی علاوه بر کسب اجر معنوی، موجبات وصول صدقات و کمک‌های خود به نیازمندان واقعی را امکانپذیر و از فعالیت متکدیان سودجو نیز جلوگیری کنند.

فرماندار خرم‌آباد گفت: بر اساس مصوبات قبلی ستاد جمع‌آوری متکدیان شهرستان خرم‌آباد، وظیفه اصلی همه دستگاه‌های عضو این ستاد تعیین و مشخص شده که در صورت اجرای دقیق آن وظایف، جمع‌آوری متکدیان و عاری نمودن شهر از وجود آنان تا حد بسیار زیادی مقدور می‌شود.

ولی‌پوری به فرهنگ‌سازی رسانه‌ها به ویژه نقش کلیدی صدا و سیما در راستای پیشبرد اهداف ستاد جمع‌آوری متکدیان اشاره کرد و گفت: علاوه بر فرهنگ‌سازی، همکاری همه اقشار مردم نیز لازمه موفقیت این ستاد می‌شود.

فرماندار شهرستان خرم‌آباد در ادامه خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای جمع‌آوری متکدیان شد.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول