اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه:

شهروندان ارومیه همکاری لازم برای جمع‌آوری متکدیان را ندارند

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: مردم همکاری لازم با شهرداری را برای جمع‌آوری متکدیان در سطح شهر ندارند.

شهروندان ارومیه همکاری لازم برای جمع‌آوری متکدیان را ندارند

محمد ستارپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هم‌اکنون شهرستان ارومیه با معضل اجتماعی بزرگ همچون روند رو به رشد تعداد متکدیان در سطح شهر روبه‌رو است که کلیه راهکارهای مقابله با این چالش تاکنون جوابگو نبوده است.

وی با بیان اینکه 90 درصد از متکدیان ارومیه را افراد غیربومی تشکیل می‌شوند، اضافه کرد: بیشتر متکدیان را معتادان تشکیل می‌دهند که با شیوه‌های بسیار نوین، زیرکانه و احساسات برانگیز از عواطف مردم استفاده کرده و مردم نیز با فریب این حیله‌ها به اعتیاد آنها کمک می‌کنند.

ستارپور حمایت مسئولان استانی برای راه‌اندازی اردوگاه متکدیان را خواستار شد و اضافه کرد: از یک سال گذشته توافقات لازم با استانداری آذربایجان‌غربی برای ساخت این اردوگاه به صورت مشارکتی و بهره‌برداری از آن در سال جاری انجام شده ولی علی‌رغم تأمین زمین مورد نیاز تاکنون هیچ اقدامی در خصوص تأمین اعتبار آن نشده است.

وی در خصوص اقدامات شهرداری ارومیه برای حل مشکل بیکاری نیازمندان واقعی اظهار کرد: زمینه اشتغال این افراد توسط شهرداری از طریق شرکت‌های خدماتی فراهم شده است به طوری که متکدی‌های نیازمند در صورت تمایل و معرفی خود به شهرداری ارومیه می‌توانند در بازارهای روز به امر میوه‌فروشی بپردازند.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه تصریح کرد: به این منظور شهرداری کیوسک و غرفه میوه‌فروشی با مبلغ اجاره بسیار کم در اختیار این افراد قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول