اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبادان:

قاتلان آبادانی بعد از 9 سال دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آبادان گفت: قاتلان آبادانی بعد از گذشت 9 سال از زمان قتل دستگیر شده و به مقامات قضایی معرفی شدند.

قاتلان آبادانی بعد از 9 سال دستگیر شدند

احمد چنداز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: در سال 82 قتلی در آبادان به وقوع پیوست که در آن کودکی هشت ساله ربوده شد و به قتل رسید.

وی افزود: در جریان این آدم ربایی قاتلان در ازای آزادی کودک مبلغ گزافی را از خانواده وی طلب کرده بودند.

فرمانده انتظامی آبادان ادامه داد: اکنون بعد از گذشت 9 سال از زمان این آدم ربایی و قتل کودک، سه نفر در رابطه با این اتفاق دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

وی گفت: این سه قاتل بعد از بازسازی صحنه قتل به جرم خود اعتراف کرده و برای اجرای رویه قضایی به مقامات مربوطه معرفی تا حکم قضایی لازم برای آنان صادر شود.

چنداز با اشاره به تلاش نیروهای انتظامی در این زمینه گفت: ماموران نیروی انتظامی در شناسایی عاملان قتل این کودک تلاش فراوانی داشته و این پرونده را برای معرفی و شناسایی قاتلان پیگیری و دنبال کردند.

وی افزود: برای جلوگیری از افزایش اتفاقات و خطراتی که افراد جامعه را تهدید می‌کند خانواده‌ها باید هشدارهای پلیس را جدی گرفته و در راه اجرای آن گام بردارند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول