اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبادان:

34 هزار تماس مردمی با فوریت‌های پلیسی آبادان برقرار شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آبادان گفت: در شش ماه نخست سال جاری بیش از 34 هزار تماس مردمی با فوریت‌های پلیسی آبادان برقرار شده است.

34 هزار تماس مردمی با فوریت‌های پلیسی آبادان برقرار شده است

احمد چنداز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: در شش ماه نخست سال جاری 34 هزار و 667 مورد تماس مردمی با فوریت‌های پلیسی شهرستان آبادان برقرار شده که از این تعداد 34 هزار و 110 مورد منجر به عملیات پلیسی شده است.

وی افزود: همچنین فرماندهی انتظامی آبادان برخورد با جرائم خشن را در دستور کار خود قرار داده و با اقدامات جدی تعداد زیادی از افرادی را که گستاخانه امنیت مردم را به خطر انداخته‌اند با عملیات‌های پلیسی به موقع دستگیر کرده و محیط ناامنی را در شهرستان آبادان برای آنها ایجاد کرده است.

فرمانده انتظامی آبادان ادامه داد: در عملیات‌های مختلف فرمانده انتظامی آبادان و در دستگیری سارقین منطقه حدود 15 درصد نسبت به مدت مشابه سال پیش افزایش دیده می‌شود.

چنداز با اشاره به خدمات پلیس آبادان در شش ماه نخست سال جاری گفت: فرماندهی انتظامی آبادان در بحث خدمات انتظامی 20 درصد افزایش خدمات را برای شش ماه نخست امسال ثبت کرده است.

وی افزود: در بحث توقف خودروهای متخلف حدود یک‌هزار و 70 دستگاه خودرو در شهرستان متوقف شده و سه هزار و 397 دستگاه موتورسیکلت در پارکینگ‌های آبادان نگهداری می‌شود.

فرمانده انتظامی آبادان در خصوص کشف و انهدام مواد مخدر در شهرستان آبادان گفت: کشف و انهدام مواد مخدر در منطقه نسبت به مدت مشابه 25 درصد افزایش نشان می دهد.

وی اضافه کرد: افزایش آمارها در زمینه مواد مخدر مورد رضایت فرماندهی انتظامی آبادان نیست و خانواده‌ها با تعامل بیشتر و کنترل بر رفتار و ارتباطات اجتماعی فرزندانشان در کنار همکاری با پلیس از افزایش آمارها در زمینه مواد مخدر جلوگیری کنند.

چنداز با اشاره به عملکرد سازمان پلیس در کشور و درصد رضایت مندی شهروندان از این سازمان گفت: در نظر سنجی جدید از مردم ایران مشخص شده که بعد از اداره آموزش و پرورش، خدمات نیروی انتظامی کشور در مقام دوم از نظر رضایت مندی شهروندان از عملکرد این سازمان قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: تعامل مثبت و همکاری متقابل بین شهروندان آبادانی با فرماندهی نیروی انتظامی منطقه باعث افزایش 22 درصدی در عملیات‌های پلیسی شده که این مهم در شش ماه دوم سال نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول