اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبادان:

نهادینه کردن ورزش به نفع جامعه است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آبادان گفت: نهادینه کردن ورزش در جامعه به هر بهانه‌ای که باشد به نفع مردم به‌ویژه جوانان است.

نهادینه کردن ورزش به نفع جامعه است

احمد چنداز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: نهادینه کردن ورزش در جامعه به هر بهانه‌ای که باشد به نفع مردم به‌ویژه جوانان است.

وی افزود: با گسترش ورزش، آمار جرم و جنایت مطمئناً کاهش چشمگیری پیدا می‌کند در همین راستا باید توجه به این اصل مهم بیش از پیش مدنظر مسئولان امر قرار گیرد.

فرمانده انتظامی آبادان خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی برسد که نیروی انتظامی به‌جای تعقیب و گریز مجرمان فقط در مراسم‌های ویژه تجلیل و استقبال از قهرمانان مسابقات ورزشی حاضر شویم.

وی با گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش عنوان کرد: در هفته تربیت‌بدنی آرزو می‌کنم همه جوانان ما به ورزش روی بیاورند و دیگر شاهد آلوده شدن این قشر به مواد مخدر و سایر جرائم نباشیم.

چنداز اظهار کرد: ورزش یک ارزش در ارتقای سلامت جسمی و روحی افراد است که اسلام نیر بر توسعه فعالیت‌های رشته‌های مختلف آن تأکید فراوان دارد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول