اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راهور آبادان:

حفاری‌ در خیابان‌های آبادان با مجوز انجام می‌شود/ توجه رانندگان به علائم

خبرگزاری فارس: جانشین پلیس راهور آبادان گفت: هرگونه حفاری در خیابان‌ها و معابر شهر آبادان با مجوز پلیس راهنمایی و رانندگی انجام می‌شود.

حفاری‌ در خیابان‌های آبادان با مجوز انجام می‌شود/ توجه رانندگان به علائم

مهرداد یوسف‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: کنده کاری‌های خیابان‌ها و معابر شهرستان آبادان با مجوز پلیس راهنمایی و رانندگی انجام می‌شود.

وی افزود: کنده کاری‌های غیرقانونی سبب ایجاد ترافیک و اختلال در عبور و مرور شهروندان و رانندگان خودروهای مختلف در شهر شده و ارگان‌های مرتبط با مجوز عملیات‌های عمرانی ارگان مربوطه را در معابر و خیابان‌ها انجام می‌دهند.

جانشین پلیس راهور شهرستان آبادان ادامه داد: در حال حاضر خیابان جنب مسجد پیروز شهرستان آبادان برای کنده کاری‌ عملیات‌های عمرانی یک طرفه شده و رانندگان در حین رانندگی از یک خط مسیر اصلی استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به دیگر گذرگاه‌های مسدود شده گفت: منطقه الوانیه نیز به سبب حفاری‌ها و لوله‌گذاری‌های نهادهای اجرایی یک طرفه شده و رانندگان از یک خط برای عبور و مرور استفاده می‌کنند.

یوسف‌وند افزود: حفاری‌ها در خیابان بلوار دهداری به پایان رسیده اما به سبب تراشیدن آسفالت و پر نشدن آسفالت این منطقه توسط ارگان‌های ذی‌ربط، خیابان اصلی غیر هم‌سطح شده و رانندگان در حین رانندگی احتیاط‌‌های لازم را مدنظر داشته باشند.

وی در پایان گفت: توجه به علائم راهنمایی و رانندگی، توقف در ایست‌های لازم چهارراه‌ها و دیگر معابر به کاهش تصادفات و رانندگی همراه با ایمنی کامل در شهرستان آبادان کمک می‌کند.

انتهای پیام/72002/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول