اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور دماوند خبر داد

ساماندهی 14 هزار همیار پلیس در دماوند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور شهرستان دماوند از فعالیت 14 هزار همیار پلیس در این شهرستان به منظور ارتقای سطح فرهنگ ترافیکی منطقه خبر داد.

ساماندهی 14 هزار همیار پلیس در دماوند

ناصر امیریان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در زمینه کاهش تلفات رانندگی، مشارکت‏های مردمی نقش به‏‌سزایی ایفا می‏کند.

وی ادامه داد: یکی از مصادیق این مشارکت‏های گسترده مردمی در قالب طرح «همیار پلیس» در سراسر کشور از جمله شهرستان دماوند جلوه‌‏گر است.

امیریان اضافه کرد: در این طرح فرهنگی، اقشار مختلف جوان، نوجوان و حتی نونهال پس از فراگیری آموزش‏های ابتدایی در خصوص قوانین راهنمایی و رانندگی به کمک مأموران پلیس می‏‌شتابند.

رئیس پلیس راهور شهرستان دماوند افزود: اخیراً نیز تعدادی از این نوجوانان و نونهالان در همایش «همیاران پلیس» شهرستان دماوند تقدیر شدند.

وی ادامه داد: تلاش و همراهی آموزش و پرورش شهرستان دماوند با پلیس راهور این شهرستان قابل قدردانی است.

امیریان اضافه کرد: علاوه بر این، تصویب قوانین جدید از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و البته اجرای صحیح آن توسط پلیس راهور کشور در سیر نزولی تلفات ناشی از سوانح رانندگی تأثیر قابل ملاحظه‏‌ای داشته است.

رئیس پلیس راهور شهرستان دماوند از سال 1390 به عنوان دورانی ماندگار در تاریخ راهنمایی و رانندگی کشور یاد و تصریح کرد: در سال قبل، تعداد تلفات جانی ناشی از حوادث رانندگی منجر به فوت در کشور با کاهشی 3 هزار و 500 نفری همراه شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه این روند رو به کاهش سوانح رانندگی در سال 91 نیز همچنان ادامه دارد و چنین روند رو به کاهشی نویدبخش آینده‏‌ای روشنی در این بخش است.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول