اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماده پلیس راهور آمل:

باورهای ترافیکی وارد زندگی دانش‌آموزان شود

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی آمل گفت: برخی باورهای ترافیکی به صورت کتاب‌های درسی وارد زندگی دانش‌آموزان شود.

باورهای ترافیکی وارد زندگی دانش‌آموزان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علی رمضانزاده صبح امروز در همایش آموزشی توجیهی رانندگان سرویس مدارس در آمل با تاکید بر اینکه امروز افراد زیادی جان و مال خود را بر اثر تصادفات رانندگی از دست می‌دهند، اظهار داشت: به دلیل اینکه تخلف می‌کنیم تصادف رخ می‌دهد.

فرمانده پلیس راهور آمل با اعلام اینکه بخشی دیگر از تصادفات به دلیل جهل از قانون است، بیان کرد: عامل تصادفات در خود ما نهفته است که باید رفع شود.

رمضانزاده با اشاره به اینکه باید باورهای ترافیکی را در خود تقویت کنیم، افزود: فرهنگ ترافیکی در جامعه ما ضعیف است و این معضل باید رفع شود.

وی با بیان اینکه همه باید به سوی احیا و تقویت فرهنگ ترافیکی در جامعه حرکت کنیم، گفت: روزی برای رانندگان عادی بود که زباله‌های خود را از درون ماشین به بیرون پرتاب کنند، اما امروز هر کس این کار را انجام دهد با نگاه شماتت‌آمیز مردم مواجه می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در زمینه سایر تخلفات رانندگی نیز باید این باور و فرهنگ در جامع رواج یابد.

فرمانده پلیس راهور آمل با اشاره به اینکه همیاری و همکاری مردم در ارتقای باورهای ترافیکی جامعه موثر است، گفت: باید در این زمینه آموزش‌ها تقویت شود و ناجا برنامه‌ دارد که این آموزش‌ها را از درون مهدکودک‌ها آغاز کند.

رمضانزاده با تاکید بر اینکه امیدواریم برخی باورهای ترافیکی به صورت کتاب‌های درسی وارد زندگی دانش‌آموزان شود، اذعان داشت: این برنامه‌ها در بلندمدت بسیاری از مشکلات را در کشور برطرف می‌کند.

وی با بیان اینکه بر نقش تربیتی رانندگان سرویس مدارس بر دانش‌آموزان باور داریم، اذعان داشت: رانندگان سرویس مدارس به عنوان یک مربی می‌توانند بسیاری از مسائل ترافیکی را به دانش‌آموزان انتقال دهند.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول