اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راهور آبادان:

حفاری در شهر آبادان بدون دریافت مجوز جریمه دارد

خبرگزاری فارس: جانشین پلیس راهور آبادان گفت: دستگاه‌های اجرایی شهر آبادان موظف هستند قبل از شروع کار حفاری در شهر از پلیس راهور مجوز کسب کنند.

حفاری در شهر آبادان بدون دریافت مجوز جریمه دارد

مهرداد یوسف‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان آبادان موظف هستند قبل از شروع  کار حفاری در مناطق مختلف شهری، از پلیس راهور مجوز کسب کرده و در پایان کار حفاری اداره مربوط به خود، محل را بدون نصب علائم خاص هشداری رها نکنند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی که برای پیشبرد پروژه‌های اداری خود مجبور به حفاری در خیابان‌های شهر هستند بعد از کسب مجوز از پلیس راهور کار خود را آغاز کنند.

جانشین پلیس راهور آبادان ادامه داد: اعلام پایان کار حفاری و نصب علائم خطر از موارد دیگری است که در صورت رعایت نشدن از سوی دستگاه‌های اجرایی، پلیس راهور طبق قوانین اجازه صدور جریمه را برای دستگاه مربوطه دارد.

وی با اشاره به حادثه تصادف منطقه ایستگاه هشت آبادان گفت: رها شدن حفاری در این منطقه توسط یکی از دستگاه‌های مربوطه و نصب نکردن اعلائم خطر، باعث بروز حادثه تصادف برای یک شهروند آبادانی در چند روز گذشته شده است.

یوسف‌‌وند افزود: دستگاه‌های اجرایی باید این نکته مهم را در ادامه کار حفاری خود مد نظر داشته باشند که زیر‌سازی آسفالت‌های شهری نباید با سطح اصلی خیابان فاصله داشته باشد و این فاصله را برای هم‌ سطح شدن خیابان به حداقل برسانند.

وی ادامه داد: مسیرهای عبور و مرور در سطح شهرستان آبادان بعد از حفاری، با فشار ترافیکی خودروها روبرو می‌شود که این موضوع مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

یوسف‌وند در پایان گفت: هشدار می‌دهیم چنانچه دستگاه و یا اداره‌ای تدابیر ترافیکی و نصب علائم خاص هشداری را در پروژه‌های خود اعمال نکند با هشدار جدی و جریمه از سوی پلیس راهور شهرستان آبادان روبرو می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول