اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راهور آبادان:

عامل اصلی تصادفات در آبادان عدم توجه به قوانین است

خبرگزاری فارس: جانشین پلیس راهور آبادان گفت: بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی از عوامل مهم و اصلی بروز تصادف در آبادان است.

عامل اصلی تصادفات در آبادان عدم توجه به قوانین است

مهرداد یوسف‌وند امروز در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: رانندگان در شهرستان آبادان نسبت به رعایت قوانین راهنمایی کم توجه بوده و خطراتی را برای خود و دیگران به وجود می‌آورند.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان آبادان از دو سوم نیروی خود برای کنترل ترافیک و نظارت بر اجرای صحیح قوانین در نقاط حساس شهر استفاده می‌کند.

جانشین پلیس راهور در شهرستان آبادان ادامه داد: اجرای طرح‌های مختلف، تغییر طرح های ترافیکی در راستای کاهش نقاط گره خورده شهری در ترافیک و برخورد جدی با عوامل ایجاد کننده تصادفات حادثه خیز از دیگر راهکارهای پلیس راهور در کاهش حوادث رانندگی در منطقه است.

* کاهش تصادفات فوتی در نیمه دوم تابستان در آبادان

یوسف‌وند با اشاره به کاهش تصادفات حادثه ساز در شهرستان آبادان گفت: با توجه به آمارها و پایش های پلیس راهور استان خوزستان، شهرستان آبادان در نیمه دوم تابستان سال جاری نسبت به نیمه نخست با کاهش تصادفات حادثه ساز روبه‌رو بوده است.

وی افزود: همچنین جایگاه شهرستان در تصادفات شهری با توجه به حجم بالای مهمان پذیری در منطقه نسبت به شهرهای دیگر استان خوزستان جایگاه مناسبی است.

جانشین پلیس راهور در شهرستان آبادان در پایان گفت: انتظار داریم شهروندان همکاری لازم را با پلیس راهور شهرستان آبادان داشته و با رعایت قوانین خود و افراد جامعه را از خطرات احتمالی دور نگه دارند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول