اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور گیلان خبر داد

وقوع 427 هزار تخلف رانندگی در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از وقوع 427 هزار و 147 تخلف رانندگی در نیمه نخست امسال در استان خبر داد و گفت: این میزان تخلفات 12 درصد کاهش داشته است.

وقوع 427 هزار تخلف رانندگی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید تقی امینی عصر امروز در جلسه فرماندهی انتظامی استان به وقوع میزان تخلفات رانندگی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در نیمه نخست امسال 427 هزار و 147 تخلف کنترل شده در استان رخ داده که از مجموع این تخلفات 117 هزار و 957 مورد آن استفاده نکردن از کمربند ایمنی بوده است.

وی سرعت غیر مجاز، عبور از محل ممنوع، تجاوز به گذرگاه عابر پیاده و حرکت در خلاف جهت را از دیگر تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و افزود: از مجموع تخلفات حادثه‌ساز ثبت شده، 102 هزار و 960 فقره مربوط به تخلفات مذکور بوده است. 

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از کاهش 12 درصدی تخلفات حادثه‌ساز در نیمه نخست امسال خبر داد و ابراز کرد: این کاهش نشانه ارتقای فرهنگ ترافیک و پای‌بندی رانندگان به قوانین ترافیکی است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای کنترل تخلفات مذکور تعداد 9 هزار و 428 دستگاه خودرو و 31 هزار و 164 دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شدند.

امینی تمام اهداف پلیس راهور را تأمین نظم و امنیت ترافیکی معابر و ارتقای ایمنی بیان کرد و متذکر شد: این امر با همیاری رانندگان وسایل نقلیه تحقق می‌یابد که امیدواریم به این مهم دست یابیم.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول