اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

جاده مرگ تاکنون قربانگاه 1325 نفر از مردم آبادان بوده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده آبادان ـ ماهشهر موسوم به جاده مرگ تاکنون یک‌هزار و 325 قربانی گرفته است.

جاده مرگ تاکنون قربانگاه 1325 نفر از مردم آبادان بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، به نقل از دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم آبادان در مجلس، محمد جواد سعدون‌زاده امروز در اخطاری با استناد به اصل 19 قانون اساسی خطاب به رئیس مجلس اظهار کرد: شما باید شرایط یکسانی را برای آحاد مردم ایران در نظر بگیرید. متاسفانه حادثه دلخراشی در آبادان رخ داد و چندین جنازه روی دستمان ماند اما شما برخلاف انتظار ما هیچ عنایتی به این حادثه نداشتید.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رفت رئیس مجلس در آغاز جلسه علنی به خانواده‌های عزادار آبادانی تسلیت بگوید و یا پیام تسلیت خطاب به آنها صادر کند، گفت: وزارت راه و شهرسازی با وجود وعده‌هایی که به مردم آبادان داده است هنوز جاده آبادان ـ ماهشهر را به مرحله بهره‌برداری نرسانده است.

سعدون‌زاده با بیان اینکه جاده آبادان ـ ماهشهر هزار و 325 قربانی از مردم خوزستان گرفته است، خطاب به لاریجانی گفت شما باید طی یک نامه شدیدالحن به وزیر راه و شهرسازی نسبت به حوادث ناگوار جاده آبادان ـ ماهشهر اعتراض کنید.

لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار نماینده مردم آبادان گفت: این‌گونه حوادث که در آبادان و در کشور رخ می‌دهد، ناگوار و دلخراش است و باید رسیدگی شود، و البته کمیسیون‌های مربوطه این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول